Ja bij ons ook ouders, en tante.. voor de rest ook eigenlijk niemand maar het is toch wel ff lekker dat je het erover kan hebben als je er behoefte aan hebt..
Ik heb een aantal mensen om me heen wel verteld van mijn PCOS maar verder niet van alle ins en outs. Mijn ouders weten het maar mijn schoonouders dan weer niet. Mijn nicht weet het en een paar van mijn nabije vrienden. Die zijn dan ook weer op de hoogte van onze kinderwens en financiele situatie. Heb nu niet meer getempd en ik moet zeggen dat het ook wel even lekker is. Elke keer weer die spanning. Vorige cyclus werkte het zo mooi en nu is het een grote rommel. Jammer vind ik dat. Maar goed, misschien volgende ronde. En anders dan doe ik dat wel in combinatie met ovulatietests. Maar even zien of ik daar geld aan wil uitgeven.
lief dat je ernaar vraagt het besluit is genomen.... ik ga (met pijn en veel tegenzin eerlijk gezegd) volgende week de hele week aan mezelf denken en heb een weekje vakantie genomen!!! (kost me door al het overwerken maar 6uurtjes vakantieuren) Op aandringen van collega's omdat mijn been maar niet over wil gaan, en de kindjes mij TE lief vinden en ondanks dat ik op kantoor zit ze toch steeds naar mij toe komen... *voel me vereerd daarmee!* dus..... alleen dinsdag ochtend even een DOOD SAAIE CURSUS en do avond 2uurtjes ouder avond.... en dan verder niksen en vervelen maar vooral heel veel rusten met mijn been! knuffel voor allemaal!
Goedzo BB! Ik ben lekker bijgekleurd vandaag en gister. Van 't weekend ga ik weer een testje wagen, maar voel nog steeds niks. Af en toe een steekje, net als vorige keer.
waarom wil je dan wel testje doen???? Kun je niet veel beter wachten, hoe moeilijk dat ook is, snap ik wel, maar zo is het ook zo zonde van je geld.... dan zijn ovutesten een slimmere kosten iets...
omdat ik benieuwd ben of FF nou wel of geen gelijk heeft. Maar je zult zien hoor, tegen de tijd dat het zondag is ben ik in het geheel vergeten om een testje te kopen op zaterdag.
Unox! hier ook al een mooi kleurtje hihi Vandaag gaan we bbq-en! Morgen paasvuur @ mams En zondag lekker niksen Spannend unox, toch hoop ik op positief nieuws!!
ik hoop ook, tegen beter weten in hoor. Ach, ik heb er de hele dag nog niet aan gedacht, tot nu. En nu heb ik geen zin om alvast naar het kruidvat te gaan. Dus dan doe ik dat morgen wel. En anders niet.
Ik ben echt niet zwanger hoor, kan me het níet voorstellen. Ik voel helemaal niets anders dan anders. Maar ik vind het ook niet erg. Dan eerst lekker werken en in juli zien of mijn contract verlengd wordt.
Nee ik blijf wel wat freewheelen hoor, maar niet meer erop letten. Ik zie wel. Ik merk dat ik het nu de laatste dagen wat beter kan loslaten en dat vind ik fijn. Een kindje komt, daar ben ik van overtuigd. Misschien is het gewoon onze tijd nog niet.
Ik denk wel dat ik niet eerder met Clomid ga beginnen dan dat ik een vast contract heb. De kans dat ik dan zwanger raak is veel groter dan de losse flodder-eitjes van nu.
Oke, ja is misschien wel slimmer, geeft meer rust. Ik krijg december 2011 te horen of mijn contract voor 4e keer verleng gaat worden, zo ja dan heb ik vast contract Ik ga er wel vanuit gezien al mijn collega's zelf weg gaan tussen aug-dec. en ze zonder mij weinig vast en structuur meer hebben op de bso. Wel is het spannend omdat er een nieuwe leidingegevende waarschijnlijk voor die tijd zal komen, mijn lieve leidinggevende is helaas van dr functie afgezet Dus dat is wel afwachten... je weet maar nooit wat voor iemand dat is en welke ideeen enzo... maar sinds ik die reading gehad heb kan ik de rust ook vinden, het naast me neerleggen maar vooral het beter accepteren. Het valt me echt op bij mezelf. Ik ben dr nog wel mee bezig maar het "ermee bezig zijn" voelt anders, en relaxter. Ook voelt het fijn dat mijn ouders het weten... hoe verder dat zien we wel, &indd in de reading stond ook: de tijd is er nog niet voor... dus daar ga ik dan maar vanuit...
Heb net bij KV een ovulatietest gehaald (Geen ZW!!) en die was bijna positief. Tsja. Voor wat het waard is.. vorige keer deden ze bij mij goed hun werk.
*schuift NOD nog verder weg* Damn zeg, als ik elke maand zo lang moet wachten op mijn ei dan is ie bedorven als hij aankomt Ik geloof niet zo in echte eisprong. Als ik ook nog eens invul dat mijn termperatuur stijgt dan pakt FF dat niet op als ei. Maar goed, we zien wel. Kan toch niets doen dan wachten, zwanger of niet, ei of niet. Ik weet niet of je misselijk kan worden van teveel fruit, maar ik heb net een Fred Emmer van 850 ml op en ben nu misselijk
Nou, nog immer misselijk-achtig. heb ook een dikke spuit vitamine B12 gezet en daar ehb ik ook wel es last van. Maar goed, ook een knalliepostieve ovulatietest. Blijf nog even bij de KV ovulatietesten. Dus nu wordt het spannend... Doet ie ut of doet ie ut niet, dat ei van mij. Paas-ei. Verder de score van vandaag: - 1 auto voor mij - mooie ring als afstudeerkado - 2 kilo gehakt van mams gekregen - veel kilometers gereden - 2 bijna- ongelukken - 39842340 steekjes in mijn baarmoeder-regionen En hopelijk 1 ei.
We gaan niet klussen nu. Wel ga ik kijken of de ovutest gelijk heeft. Het lijkt ons tijd voor een volwassen beslissing. In juli weet ik of ik wel of geen contract krijg. Krijg ik het wel dan proberen we nog even zelf, en spreken dan een maand af waarin we evt met Clomid gaan beginnen. Ik heb nu een studieschuld van 18.000 euro en straks een inkomen van 3,5 dag werken waarvan we het grotendeels moeten hebben. En ik wil niet nu, nu we zo afhankelijk zijn van ouders, nog moeten komen met 'oh ja (schoon)mama, ik ben zwanger'. Dan worden we onterfd