unox wat ben je toch ook geweldig.... Je stukje over wat je gedaan/gekocht/gevoeld hebt gister... je laat me mijn dag met een big smile beginnen en wat een dappere maar goede beslissing hebben jullie genomen lieverd, het is moeilijk omdat de wens er is, maar het is denk ik wel een hele slimme! Succes lieverd. Lekker werken en dan is het hopelijk allemaal snel opgelost en kan er een mooi beebje in je groeien! dikke knuffel voor jou @ALL: JEEJ heb een ei kruis op ff 3dpo dus vandaag,,, nog 11 te gaann
Idd vind het ook echt een dappere beslissing.. goed van je zeg! jeejjjj bb! ahahaha...! ik nog 4 dagenn.... Brrrr hihi
Spannend hoor dames! Ik moet zeggen dat ik het net zo spannend vind om mee te gluren op het topic over de zwangerschapstesten en ben al blij met een positieve ovulatietest. Nu afwachten en dan zien we wel weer verder. Ik neem aan dat ik in juni wel zal horen hoe het vanaf Juli gaat lopen. Mijn menstruatie zal over twee weken moeten zijn, dan moet ik bloedprikken, eer dat ik dan de uitslag + vervolggesprek bij gyn heb zijn we zo weer een maand verder. Eind mei dus. En ach, dan is alles vast weer anders. Gister heeft overigens mijn moeder gevraagd hoe het was bij de gynaecoloog. WAarschijnlijk naar aanleiding van het gesprek wat ik een poosje geleden had met mijn vader, dat ik me niet echt gehoord voelde door mijn moeder. Fijn dat ze er alsnog naar vroeg en dat ze ook echt geluisterd heeft.
Unox dat is wel fijn van je moeder, hopelijk gaat het zo door en heb je er een ander gevoel over dan eerst....
er is toen "even snel" gezegd dat we in mei dan eerst samenlevingstest krijgen en daarna zouden we IUI ingaan... geloof dat de test "gewoon" nog gedaan word, maar dat wat de uitslag ook is er IUI komt.. maar daar is niet echt over gesproken, was meer een voorbeeld van de gyn HOE het zou kunnen gaan lopen we laten ons verassen, 3 of 5 mei zal me ongi er zijn, dan ga ik bellen en HOOP ik dat we al mogen, anders word het de ronde erop eind mei...
dankje lief van je... ik ben er al helemaal klaar voor... verwacht eerlijk gezegd niet dat het deze laatste ronde dan wel reaak zal zijn...
Dan moeten we tegelijk ongesteld worden haha! Dat is grappig! hmmm... ohnee, ik moet rond de 5e. haha!
zowaar vandaag dezelfde temp als gister. Moet niet gekker worden.. Ik denk steeds: Nu zal ik wel heel warm zijn, omdat het buiten ook zo warm is en als het zweet je op het voorhoofd staat en de thermometer geeft 36,8 aan dat ik ook niet weet of ik dat wel moet geloven
Jee one, spannend! Ik duim hard voor je hoor!!! Jouw kaartje ziet er zo 'lief' uit; klein en compact. Niet met van die grote chaotische uithalen zoals bij mij heb eindelijk een winkel in de buurt gevonden die grote maten bikini-tops verkoopt. Irritant dat Livera enzo er altijd mee adverteren 'up to big sizes' maar dan in omvang niet lager gaan dan 80 en qua cup niet groter dan D of E. En ik zit op 70G. Gromm. Ga donderdagavond dus maar even mijn slag slaan
haha dankje! Oke mooi ik ga van de week ook weer bikini's shoppen! ook al heb ik er heeel veel, vind bikini's echt zooo leuk x
Onewish, jij hebt er ook zo een mooi figuurtje voor eindelijk je temp omhoog! zou je ei dan niet dag 20 pas geweest zijnn???? unox, hihi.... je temp is gelijk! wat is jou lijf ineens van plan?? Ik heb dat ook met dat ik soms erg warm wakker word, maar dan is het op je temp niet te zien... bijzonder viind ik het...
hey thanks meid Nou dat hoop ik niet... toen hebben we niet geklust we hebben cyclusdagen: 8,9,11,13,14,15,16,17,18,23,25 geklust Jou temp gaat ook mooi BB xxx
Ik heb op 5 DPO ook de vorige keer een dipje gehad. Spannend hoor, het kan zowel de dag zijn als jij denkt One, als die van BB. Ik lag me net in de zon te bedenken hoe heerlijk het zou zijn om in het voorjaar of zomer een baby te krijgen. Lekkere lange wandelingen in de zon, lekker buiten zitten met de verse baby etc. Dan moeten we 'raak schieten' in juli of augustus/ september. Nu is het altijd heerlijk om een baby te krijgen, maar eh.. het is zo leuk om redenen te bedenken waarom onze plannen uitstellen voor voordelen met zich mee brengen
die van dag 18 redden het dan nog wel hoor onewish STEL DAT! unox, als ik het zou mogen kiezen zou ik zelf indd lekker zwangerschapsverlof willen hebben in de maanden mei,juni,juli,aug Helaas hebben we niks te kiezen! maar erover dromen is zeker fijn! Doe ik ook steeds hoor STEL dat het nu raak zou zijn, al ga ik er niet vanuit dat wij znder hulp verder komen, dan zou het januari zijn BAH die maand heb ik niks mee hahaha...