Kwetsbaar begin, vijf jaar later (documentaire)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Eylem, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ga morgen even kijken.
    Mijn dochter is met 34 weken geboren. En dat is echt peanuts vergeleken met andere termijnen. En (vooral achteraf) vond ik dit al echt vreselijk. Moet er niet aan denken dat ze nog eerder geboren was...

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oja, dat krijg ik ook steeds als ik iets terug wil kijken.. Komt door een of andere verandering met sylveriets :p
    Maar: had het al gezien op tv... helemaal uit gekeken.. wat ongelofelijk moeilijk moet dat zijn! Ik hoop voor iedereen dat je dat niet mee hoeft te maken!!!!!

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    komende 2 maandagen komt het ook nog!!

4. MamaBibi

MamaBibi Actief lid

18 apr 2011
    300
    0
    16
    Werk als begeleider met jongeren met LVG en ernsti
    Overijssel
    Oh getsie. Ben toch gaan kijken...zo moeilijk... :(
    Duuk stijf tegen me aan... hij werd gewoon rudtig van alarmpjes van het aparatuur... tja... dat heeft hij natuurlijk de eerste dagen na zijn geboorte de hele tijd gehoord!

Tranen met tuiten...

5. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    ik heb de docu halverwege afgezet.
    wat vreselijk moeilijk.
    ik zat zelf te denken wat als ik voor die keuze zal staan.
    maar aan t antwoord kan ik niet komen.

werd er zo emotioneel van dat ik besloten heb t niet af te kijken.

schoonzus van een vriendin heeft een tweeling zwaar motorisch gehandicapt en verstandelijk. maar als je die kereltjes dan ziet, iedere keer komt er iets bij wat ze kunnen. nu na 4 jaar zijn ze op hun max waarschijnlijk.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Voor de meiden die het niet konden zien; bij mij helpt het vaak het even in een andere browser te proberen. Of de nieuwste versie van Silverlight installeren.

7. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik heb deze documentaire gisteravond terug gekeken! Zo heftig om allemaal te zien. Al die kleine frummeltjes aan al dat apparatuur en die emoties bij de ouders. Ook ik moest echt even wat traantjes weg vegen. Ik ben benieuwd naar deel 2.

8. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Gelukkig 2 kindjes a terme op de wereld mogen zetten, maar jeetje, ook bij mij dikke tranen. Wat onwijs verdrietig en ook dapper van die ouders. Ik kijk volgende week weer.

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    krijg al tranen in mn ogen als ik die ambulance met sirene over de vluchtstrook zie rijden.

10. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ben nu aan het kijken of doe een poging tot met al dan janken

11. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ook ik heb heb hem weer aanstaan , juni 2010 stonden wij ook voor de keuze na 3 weken onze zoon mees * zijn rust te gaan geven . Hij is in mijn armen vredig gestorven maar ik voel de pijn weer met de piepjes , medische termen en vergadering Vd medische raad , de uitzending is voor mij echt real life , ik ga de reportages wel volgen al doet het ons pijn maar de traantjes komen wel weer even los ...

Liefs Edith
    Mama van mees * & juultje

12. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik heb net de herhaling gekeken, heftig om te zien hoor. Hierbij vergeleken was ons mannetje (geboren met 36wk 1870gram al een hele kerel). Ik vind/vond dit soort docu's altijd al heftig om te zien, maar nu we zelf een lief, mooi en vooral gezond mannetje hebben, grijpt dit me toch soort extra aan..

13. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb deel 1 in de link teruggekeken. Jeetje, wat heftig zeg!! Ik heb ook wat traantjes moeten laten ondanks ik het zelf nog nooit mee heb gemaakt. Zullen de hormoontjes wel zijn, maar vond het echt heel indrukwekkend.

14. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje, Edith, voor jou moet het echt wel heel verdrietig en confronterend zijn. dapper van je dat je toch kijkt.

15. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Phoe van begin tot eind zitten huilen.. na de tijd nog s toen ik mijn gezonde meisje zo vredig zag slapen.

Echt respect voor de mensen die dit mee moeten maken. Hartverscheurend om te zien..

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Mijn god, ik heb het net gekeken. Wat een bewondering heb ik voor deze ouders zeg!!! Diep diep respect.

17. tulip

tulip Niet meer actief

komt er nu maandag nog een deel??

18. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Yups, Ned 2 22.55u en de herhaling do-mid om 14.15u ook Ned 2

19. tulip

tulip Niet meer actief

oke dank je wel!

20. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Heb net ook even zitten kijken. Kon het niet helemaal af kijken. Kreeg het echt heel benauwd toen ik al die piepjes weer hoorde. Onze jongste kwam met 34 weken en dat ging heel erg goed, maar als je al die geluiden hoort, merk je gewoon dat die tijd heel heftig is geweest.

Deel Deze Pagina