zo bedoelde ik het niet natuurlijk in de andere delen gaan er geen kindjes te komen overlijdden gelukkig
Hier ook zitten janken, onze dochters hebben dan wel wat langer mogen blijven zitten maar die heftige ziekenhuisperiode komt dan echt weer naar boven
Hier ook gekeken en morgenavond kijk ik weer.... Wat een verdriet voor die ouders, zo kwetsbaar... en toch ook zo sterk samen! Wat een TOP mamma. Heel herkenbaar die emoties en wat een enorm geluk hebben wij gehad dat ze nog zo lang bij mij kon blijven zitten... Ook wij werden voor de keuze gesteld met 25.2 weken... wel of niet behandelen... Gelukkig nooit aan getwijfeld... Ik kan me niet voorstellen hoe het is als je een dergelijke keuze hebt moeten maken... Of als die keuze voor je gemaakt wordt... LFS.
Tranen met tuiten! Heel moeilijk om te zien, maar ook wel goed op de een of andere manier. Zoveel herkenning, het verdriet en de moeilijke keuze waar je voor staat als ouders. Wij hebben de keuze niet 'hoeven' maken, dat hebben de artsen als het ware gedaan, wel met onze 'goedkeuring' of hoe je dat ook mag zeggen. Wel fijn om te zien dat ze ook nog een gezonde dochter hebben gekregen.
Ik heb het wel gezien. Erg indrukwekkend en er komen weer veel herinneringen boven. Onze dochter is namelijk geboren met 28 weken met een spoedkeizersnede. Ze woog toen 540 gram. Gelukkig heeft ze het gehaald en ze is nu bijna 5 en weegt 11,5 kilo. Wel heeft ze een motorische achterstand, een hechtingsprobleem en heeft ze veel structuur nodig. Ook heeft ze problemen met plassen, ze moet soms wel 5x per uur!
Deel 2 : NCRV Dokument: ma 23 jan 2012, 22:55 - Uitzending Gemist Documentaire De moeder van Dyce is 26 weken zwanger en heeft zwangerschapsvergiftiging. Het kindje in haar baarmoeder groeit niet meer. Als Dyce via de keizersnede ter wereld komt wordt hij aan de beademing gelegd.
ik heb gekeken gisteren, vond die follow-up wel erg heftig, die kindjes functioneren dan wel prima, maar toch zul je altijd wat 'sporen' blijven zien van die vroeggeboorte. Dat Luca zo druk is en Dyce zo klein... Ja, echt kippenvel!
Heb afgelopen week gekeken en deze aflevering ook weer. Wat een herkenning! Jank bij de eerste beelden al....
Ik ga nu kijken............weet alleen niet hoelang ik het vol houdt. Onze dochter heeft ook ruim een week op de NICU in Utrecht gelegen dus dit soort series herinneren mij aan een week uit hel.....
Bedankt! Ik hoop het ook. Mocht het toch alsnog zeer binnenkort gaan gebeuren, ziet het er in iedergeval al een gunstiger uit als toen. Ik ga nu de aflevering van gisteren bekijken. Ben benieuwd. Zakdoekjes in de aanslag...
Ik ben van plan het ook te gaan kijken . Eerste kwam met27.6 en daarna een tweeling 27.4. De kleinste heeft er nog altijd onder te lijden ivm longen en darmen die niet goed zijn.