http://www.brabantsdagblad.nl/brabant/1853578/Ik-blijf-die-vrouw-die-haar-kind-vergat.ece deze link stond in de ouders van nu...
zo lees je nog is het andere kant van het gebeuren en kijk er nu toch anders tegen aan. het is en blijft afschuwelijk maar wat ik zeker niet begrijp is dat het kdv niet heeft gebelt, stond niet in het protocol " werd dat nie is tijd dan"
dit kan er bij mij nog steeds niet in, en ik zou het haar ook nooit kunnen vergeven als zij mijn partner was!
ik denk dat zoiets je zelf moet overkomen, wil je hier een mening over geven... had het er gister met mn vriend ook nog over en hij zei ook het bovenstaande, maar was het later wel met me eens... hoe erg het ook is.
Ik vind het heel erg moedig dat ze haar verhaal verteld, het kan iedereen overkomen dat wil ze er mee zeggen. Ik denk inderdaad, net zoals hier boven geschreven dat je er niet over kan oordelen als je het niet zelf mee gemaakt heb.
Het kan inderdaad iedereen overkomen maar toch...ik denk dat je het jezelf nooit maar dan ook nooit zult vergeven! Het verlies van een kind is volgens mij het ergste wat je kan overkomen en zeker door zoiets 'doms'.
Denk je niet dat haar kindje op zo'n verschrikkelijke manier verliezen genoeg straf is? Ga er maar vanuit dat zij het zichzelf ook nooit zal kunnen vergeven..hel lijkt me dat..
tsja heb er geen woorden voor...vind het erg, maar kan het ook niet begrijpen hoe je je kind kunt vergeten. Maar goed heb nooit in de sitautie gezeten dus zeg niet(meer) dat het mij niet kan overkomen...maareh snappen doe ik het niet.
Ze is zwanger, hoorde ik laatst. Maar ze zal inderdaad altijd "de moeder zijn die haar kind vergat" vreselijk, was op de geboorte dag van mijn dochter.
Ik werk zelf bij een kdv. Het komt best vaak voor dat kids niet komen opdagen zonder dat ouders afbellen. Soms bellen we nog weleens, maar dan meer als een kind een aantal keer achter elkaar niet is geweest en we niks van de ouders gehoord hebben. Als ouder denk je er ook niet meteen aan om het kdv te bellen als je met een ziek kind zit of als je kind spontaan uit logeren is gegaan.. Dus denk dat de reden is dat er geen protocol voor is. Al is dit allemaal wel heel tragisch natuurlijk. Groetjes Debby
Ja ik vind het ook inderdaad niet kloppen dat mensen zeggen: waarom heeft het kdv niet gebeld? Ik bedoel dat is toch ook niet hun verantwoordelijkheid? Kan me voorstellen dat je belt als een kind vaker niet komt zoals Deb26 zegt.... ...maar je kunt toch ook niet overal achter aan gaan bellen, zeker als er geen protocol is. Tuurlijk, misschien handig als er wel een protocol zou komen maar het blijft de verantwoordelijkheid van de ouders, zij zijn en blijven verantwoordelijk voor het wel en wee van hun kind!
Ik denk niet dat de ouders van Chris de schuld bij de kdv leggen, Ze zullen het natuurlijk heel jammer vinden dat zij niet gebeld hebben... maar de schuld geven, dat denk ik niet...
Ik kan het me niet voorstellen dat je je kind vergeet maar goed het gebeurd dus wel. Vind het heel moedig van hun dat ze met hun verhaal naar buiten komen en wellicht redden ze er een ander mee. Ik geloof ook niet dat je smorgens opstaat en denkt ik zal mijn kind eens even gaan vergeten naar het KDV te brengen, en in een snik hete auto te laten zitten heel de dag. Vind het heel erg voor het jochie, nog zo jong. Hopelijk kan het gezin en de familie en vrienden een weg vinden om verder te kunnen leven na dit verschrikkelijke drama.