zo voel ik me echt. slaap slecht, voel me een tientonner, heb rug/bekkenpijn en ben het werken helemaal zat! gelukkig is dit mijn laatste week nog meer dames even klagen? 8)
Laatste werkweek zal ze wel bedoelen. Ik begrijp je hoor, kan me voorstellen dat je het zat bent, dat ben ik het af en toe ook al. Voor mij is dit ook de laatste werkweek, daarna heb ik een week vakantie en dan begint officieel mijn verlof. Heerlijk!
Hier nog een, ben al 20 kilo aangekomen, laatste weken vooral vocht. En wat doet alles me pijn, rug, maar zodra ik zit of lig gaat alles pijn doen, dus weinig slaap hier! Nog even volhouden, voor een goed doel.
haha oja, nog een week en dan verlof. nee was het maar zo dat ik nog maar een week moest..maar ja moet me ook niet zo veel aanstellen.. maar af en toe denk ik.. iedereen uit de buurt blijven want ik ga zo gillen. hier ook veel aangekomen.. hoop dat het vocht is en dat ik het snel weer kwijt ben maarja dat weten we naderhand pas. voel me nu in ieder geval.. dik
Vervelend dat je je zo slecht voelt. Maar fijn dat je laatste werkweek in is gegaan! Dan lekker gaan genieten en alleen dingen doen als je zelf zin of energie hebt! Slapen smiddags is ook een echte aanrader! Geniet maar van de laatste weekjes, het gaat erg snel!
ik heb het ook helemaal gehad en voel me ook een dikke trien Nu al 3 nachten zo slecht geslapen elke keer met omdraaien last van onderen en lopen doet zo zeer ..zolang ik zit of lig is het goed,maar zodra ik omhoog moet dan kan ik wel janken zo zeer doet het pfff en ik ben nu al 1,5 week bij huis ..eigenlijk was morgen mijn laatste werkdag ,maar vanwege hoge bloeddruk al eerder moeten stoppen met werken ...en daar was ik ook best blij mee ..
he lekker, ik wil ook even klagen. En in principe heb ik niet veel te klagen want het gaat goed op de normale dingen na. Gelukkig ben ik niet veel aangekomen, maar ik hou veel vocht vast in mijn handen, waardoor ik hier continue kramp in heb. Ik slaap al sinds mijn zwangerschap slecht, maar de afgelopen 4 weken moet ik er 4 keer per nacht uit. en sinds deze week om de haverklap harde buiken en krampen (helaas geen weeën). Toch jammer dat je niet weet wanneer het kindje komt, want dan kan je er wat beter naar toe leven. Ach het is niet anders en we bikkelen gewoon door. Toch lekker om nog even te klagen Bedankt!!