Toch denk ik dat de kosten van alle envelopjes die leeg tussen de oude kranten verdwijnen ook een aardige donatie zou zijn geweest.
Wij geven wel gewoon. Dus omdat er 1 eikel van een directeur rond loopt (en ja, wij vinden het ook echt wel vervelend, wij hebben met een basisschooltje met 55 kinderen 1700 euro bij elkaar gerend voor AdH dmv een sponsorloop) krijgt het hele kwf maar geen donaties meer?
Tja en nu dus bernard jr die ook kanker heeft.. Wat maakt dat 2 onderwerpen elkaar een beetje overlappen. Mede door het kwf - hebben zijn kinderen een kans, dat hun vader blijft leven. Door het vele onderzoek wat er gedaan is naar o.a lymfeklierkanker, wat mogelijk is gemaakt door donaties.
Twijfelachtig. Over beide kanten valt wat te zeggen hè.. onderzoek is belangrijk, maar wil wel dat er wat met mijn geld gebeurt. Daarnaast heb ik niet zoveel geld tegenwoordig. Vroeger gaf ik altijd wel wat, maar heb nu geen inkomen meer. Ben er nog niet over uit.
Wij geven aan alle collectanten wat, al is het maar voor de moeite van de collectant om te lopen. Ik heb zelf ook gecollecteerd en je wilt niet weten hoe bot mensen kunnen zijn. Dus ook voor de KWF zullen wij geven als de collectant voor de deur staat. Ondanks het geld dat ' oeps toch wel' aan de strijkstok blijft hangen en ondanks dat wij jaarlijks al een aardig bedrag doneren via de overschrijving. Wat al eerder gezegd werd, al wordt maar de helft van ons geld goed gebruikt, ben ik toch blij dat ik heb kunnen bijdragen.
Inderdaad! Ik ben genoeg mensen aan die ***ziekte verloren. Maar ik vertrouw die organisaties voor geen meter. En geef dus niks. Geef dan liever aan een organisatie die nog wensen van zieke kinderen laten uitkomen enz.
Ik ben heel blij dat ik niet in Nederland woon en dus niet voor dit 'dilemma' sta Waarschijnlijk zou ik een klein beetje geven voor de moeite van de collectant..
Alpe d’HuZes | Een brief aan Coen | The road to Alpe d'Huzes ik weet natuurlijk ook niet wat er allemaal precies speelt, maar deze brief is zeker de moeite van het lezen waard.