KLEINE EVY OM 11.11 UUR GEBOREN OP 11-11-'11 In Ziekenhuis Amstelland is vrijdagochtend het meisje Evy geboren, exact om 11 minuten over 11 op de 11e van de 11e van 2011. Dat maakte het ziekenhuis in Amstelveen bekend. ,,Natuurlijk waren er vooraf al grapjes over gemaakt, maar op het moment dat ze werd geboren stond de klok daadwerkelijk op 11 over 11'', aldus een woordvoerster. Hans Broertjes, lid van de raad van bestuur van het ziekenhuis, kwam de ouders feliciteren en bood hen een boeket roze bloemen aan. © ANP Kleine Evy om 11.11 uur geboren op 11-11-'11 - RTL Nieuws.nl Wat een timing om op 11-11-11 om 11 minuten over 11 geboren te worden ! Hebben jullie gister HvNL ook gezien? Over het Hengelose stel dat vandaag om precies 11:11 elkaar het ja-woord gaf?
Leuk die cijfers Ik moest net iets ondertekenen. eeeh wat is het vandaag: 11-11-11 Ik moest toch wel even lachen.
Ha m'n buren trouwen ook vandaag! Zo uniek is het eigenlijk niet meer, iedereen wil die datum haha Ik heb nu 111 berichten geplaatst hihi
haha marik idd je 111ste bericht hahaha Nou ik vindt het helemaal niet belangrijk zo`n datum? Ik vindt het belangrijker dat de dag zelf mooi is niet?
Hahah, ik vind zelf ook niets bijzonders aan die datum. Maar toch vind ik het best grappig dat als je op zo'n dag word geboren, je ook nog precies op dát tijdstip wat geboren! En er zijn indd veel stellen die vandaag trouwen maar er is maar één stel dat ook daadwerkelijk op dat tijdstip het ja-woord geeft!
Ja dat je dan zo wordt geboren is idd superleuk! Wel zou ik meer hebben met een datum die voor ons belangrijk is....mensen die gek zijn op carnaval bv die vinden deze datum super natuurlijk!
mijn zusje is op vrijdag de 13e om 13.13 geboren. artsen zeiden dat wordt echt een leven vol ongeluk maar niks is minder waar. het is een guusgeluk. als kind al vond ze altijd geld, won altijd prijzen met kleurplaten etc.
aaaah lovewinnie ook zoiets wat een datum!!! Hahaha en dan ook nog altijd winnen enz....dat heb ik nu nooit bah hahahah