Sinds een week kwijlt me dochter heel erg en sabbelt ze op haar handjes. Veel mensen zeggen dat het lijkt of ze tandjes krijgt. Maar dit is toch veels te vroeg. Ze is pas 12 weken. Herkent iemand dit ook?
Wel herkenbaar hier. 3 maand lijkt mij erg vroeg. Maar misschien dat er wel al iets in ontwikkeling is.hier met 4 maand tandjes. Dus het zou kunnen dat ze er al aanzitten te komen. Maar het sabbelen op handjes. Rond de 3 maand sabbelen ze sowieso op handjes. En kwijlen ze ook veel.
Hele normale ontwikkeling. De speekselklieren gaan werken, dat kan jeuken en daardoor kluiven ze op de handen en kwijlen ze veel.
Hier ook hoor rond die tijd! Ik dacht ook eerst aan tandjes maar deze zijn nu pas aan het door komen! Met 6,5 maand! Denk inderdaad gewoon ontwikkeling van de mondmotoriek.
Mijn dochter is nu 4,5 maand en kwijlt al weeeeken enorm! Ook handjes sabbelen, maar geen tandje te bekennen. Ze stopt nu alles in haar mond wat ze vastpakt, het is gewoon de ontwikkeling dus
Dochtertje kwijlt en sabbelt hier nog steeds en elke keer zegt iemand ja tandjes komen door. Nou mevrouw heeft nog steeds geen tanden maar je kan wel een zwembad met haar kwijl vullen.
Ivan begint sinds een week ook heel erg op zijn handjes te sabbelen, denk dat het gewoon de ontwikkeling is
Normale ontwikkeling. Maar het kunnen al tandjes zijn. Finley krijgt tot onze schrik en verbazing namelijk ook al twee tandjes onderin....
Ze ontdekken in het begin ook alles met hun mond, ook de eigen handjes; heel normaal! Voetjes zullen misschien ook ooit volgen En natuurlijk allerlei andere dingen
Mijn dochter zit ook heel de dag met haar handjes in haar mond. Ik hoor dan ook vaak "Heeft ze honger?" "Ze krijgt tandjes!" Honger is dit zeker niet bij haar! En tandjes geloof ik eigenlijk ook niet. Dus inderdaad, gewoon normale ontwikkeling