Dit is iets van de laatste paar dagen...als Sem in bed ligt dan wordt ie om de haverklap wakker, dan huilt ie hard en echt maar heel kort en slaapt dan weer verder... Vannacht werd ie om 4 uur wakker en daarna weer om 6 uur terwijl hij normaal tot een uur of 8 slaapt. wie herkent dit en weet wat dit kan zijn? naar mijn idee heeft ie genoeg gegeten en gedronken, geen vieze luier...is dit een fase ofzo?
mijn meisje doet precies hetzelfde als er een tandje aan zit te komen, dan heeft ze vlagen van pijn waardoor ze heel even hard huilt en onrustig slaapt.
Hij zit wel overal op te bijten, heb mijn vinger al over zijn kaakjes laten gaan maar voel nog niks en daarnaast hebben ze dan toch ook veel spuitluiers als er tandjes aankomen? Dat heeft Sem ook nog niet.. Vind het wel zielig hoor, weet ook niet zo goed wat ik moet doen, wel naar hem toe, niet naar hem toe...? Tegen de tijd dat ik boven ben is het huilen alweer gestopt..
ja lastig is dat he? die zure luiers hoeft niet perse maar komt wel vaak voor inderdaad bij tandjes. ik ga alleen naar mijn meisje toe als het huilen doorzet en als ze echt de hele tijd steeds eventjes huilt en duidelijk pijn heeft dan krijgt ze een zetpil.
Je kunt chamodent of dentinox proberen dat kan helpen tegen de pijn. Is vrij herkenbaar, hoor... Morris heeft er ook last van gehad! Gelukkig gaat het weer voorbij...
Maar hoe weet ik dan dat het van de tandjes komt? Want ik voel nog niks... Want chamodent of dentinox is voor komende tandjes? Pff zat er maar een gebruiksaanwijzing bij baby's
hahaha, ik weet het altijd pas als het tandje door is, heb je ook niet veel aan he? je zou wel kunnen proberen of het werkt.