Hi, Ik heb een missed arbortion gehad. En gister heb ik de ingreep gehad. Het viel me gelukkig allemaal 100% mee. Alleen heb ik ff een vraagje. Ik vloei niet. Is dat normaal? Ik had echt verwacht dat ik mega zou vloeien etc maar er gebeurt gewoon nix. Hoor graag van anderen hoe zij dit hebben gehad... Greetz RedRose
Hoi, ik heb na de ingreep amper gevloeid (misschien 1 dag heel weinig). Na een week begon ik ineens meer te vloeien (bruin) en dat duurde ongeveer een week. Het kan dus gek lopen... Sterkte meis.
Ik ben 22 juni jl. gecurreteerd. Zo goed als geen bloedverlies daarna. Echter 2 weken later een paar uur rijkelijk. Daarna niets meer. Was 5w1d na de ingreep weer ongesteld. Sterkte de komende tijd, Saskia
Oh bedankt voor de reacties, stelt me wel een beetje gerust. Stond al op het punt de GYN te bellen of het wel normaal was. Ik ben nooit de gelukkige met dit soort dingen. De meest rare dingen heb ik altijd. Zat me dus al weer allemaal rare dingen in mun hoofd te halen.. Bedankt!
Ik heb op 26 aug. een curretage gehad en ik vloeide ook nagenoeg helemaal niet. Nu, na 2.5 weken komt er nog een heeeel klein beetje lichtbruine afscheiding, maar verder niets.
is bij iedereen verschillend inderdaad. de ene keer vloeide ik totaal niet en werd na een maand ongi terwijl een andere keer bleef het langs mijn benen lopen.. maar als je vragen heb of niet vertrouwd kan je toch altijd nog je gyni bellen.
Ik denk ook dat dit bij iedere vrouw anders is. 24 augustus heb ik voor de 2e keer een miskraam gehad en maandag 28 augusts ben ik gecurreteerd. Ik heb toen nog anderhalve week nagevloeid. Nu heb ik dus al ruim een week niet gevloeid.