kwijtraken van vriendinnen door je zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door anmita, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja dat herken ik ook.. 'saaie muts' omdat ik niet meer op stap ga (voel me er echt niet fijn bij) en geen wijntjes mee drink..
    Nou sorry maar is toch logisch denk ik dan? Hoef je me niet in te wrijven..

Maarja.. op een dag zijn ze ook zwanger en zullen ze het snappen hoop ik *zucht*

2. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Beter een saaie muts, dan 1 die niet voor zichzelf durft op te komen en maar mee blijft drinken en roken om er maar bij te blijven horen. En straks is bevallen van een kleine die ziekjes is en achterstanden heeft opgelopen.
    Bij mij kan dit iig niet door het roken of door de alcohol zijn gekomen!

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik snap dat het moeilijk is voro die meiden.. maar als ze je het niet gunnen, dan vraag ik me wel af of ze wel zulke goede vriendinnen zijn.. :(

4. Niet meer actief

Ja idd.. is ook zo.. en t is ook beter datj e er dan gewoon nu achter komt ipv energie in ze blijft steken..

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Helaas gebeurt dit heel vaak en leer je in dit soort situaties je vrienden kennen. gelukkig heb ik het zelf niet mee hoeven maken (tot nu toe ;)).

Wat ik hier lees over vrouwen die zelf niet zwanger kunnen worden (of nog niet zijn) en dan vriendin laten vallen die wel zwanger is vind ik wel echt heeeeel laag! dus omdat zij (nog) niet zwanger is en jij wel is dat erg? :confused:

een positief verhaal:
    Een vriendin van mij is al een hele tijd bezig om zwanger te raken, helaas is dit tot op heden niet gelukt. Zij wist dat wij met de pil gestopt waren en hebben ook telkens gemaild/smst/hyvet over hoe het ging enzo en heb ook veel tips van haar gekregen. toen ik zwanger bleek te zijn heb ik zitten huilen omdat het bij haar nog niet raak was en ik echt niet wist hoe ik het haar moest vertellen. Uiteindelijk heeft mijn beste vriendin (die heeft een nog beter contact met haar als ik) het verteld en ik kreeg gelijk een sms met felicitaties enzo... eigenlijk weet ik wel dat een vriendin zo "hoort" te reageren maar vond het zo erg voor haar dat ik alleen daaraan kon denken.
    Volgende maand hopen we van haar goed nieuws te krijgen na de behandeling :D

Deel Deze Pagina