Lieverd, je hoeft je niet te verdedigen. Jouw kind gaat gewoon voor alles in jullie leven en hoe sommige moeders hier over andere moeders oordelen moet je naast je neerleggen. Deze moeders staan niet voor de dagelijkse dilemma's waar jij mee worstelt en kijken vanuit hun eigen perspectief. De een kan zich dit enigzins voorstellen, de ander iets minder en de ander helemaal niet. Laat het van je afglijden en probeer iets met de antwoorden op je vraag te doen. x
Voor mij hoef je je ook absoluut niet te verdedigen, ik snap je beweegredenen heel goed. Ik bedoelde het ook niet verkeerd, ik denk gewoon dat je pecht hebt gehad met deze kwijtschelding, dit jaar, meer niet. Fijn dat je het hebt kunnen lenen bij familie. Ik hoop ook dat je snel kunt verhuizne want fijn lijkt het me niet. Als je zo krap zit, zou jij dan niet kunnen werken (PT?) en je zoontje naar een medisch kinderdagverblijf al is het maar voor jullie om meer ademruimte te hebben financieel? Je moet niets, ik veroordeel je niet, ik vraag me gewoon af of dat mogelijk is, want je zegt ook geen gordijnen te hebben, en dit soort dingen lijken me totaal niet makkelijk. Aan de andere kant snap ik dat je liever bij je zoontje blijft heel goed, ik werk zelf maar 9 uur, omdat het mogelijk is. Sterkte nogmaals jullie leven zal niet makkelijk zijn!
Bedankt voor je reactie! Werken is voorlopig voor mij helaas nog geen optie. Batuhan is heel erg vatbaar en de artsen willen ook liever niet dat hij naar een MK gaat. Ik ben gestopt met werken om voor hem te kunnen zorgen. Hebben het daarom nu wat krapper. Zijn ook opzoek naar beter werk voor mijn man met een iets hoger inkomen. Maar dat is meer voor de bijkomende extra's verder redden we ons prima. Gaan hopelijk stap voor stap alles wel in orde maken. Hebben nu bijv tijdelijke gordijnen en stoffendekens over de bank. Maar opzich is dat voor ons geen probleem. Wilde alleen een beetje uitleggen hoe het zit.
Waar woon je in zuid holland. Ik wil wel gordijnen voor je maken hoor. Want las dat je die niet had. Het zou je alleen maar stof kosten die je op de markt kan kopen.
meid wat super lief van je! echt heel lief dankje wel. Maar het hoeft echt niet. Super lief dat je dat aanbied. Maar het komt echt goed. we zijn al een beetje aan het rondkijken. En denk dat ik ze in het buitenland laat maken. Is het heel goedkoop voor het hele huis. Maar nog eventjes kijken hoe of wat. Echt super lief van je! Meiden ik ga vragen op het topic opslot kan. Wilde alleen een beetje de situatie uitleggen. Heb ook veel geleerd. en tips gehad. Bedankt meiden.
Bij mij kost het je niets en je kan je eigen stof zelf uitzoeken op de markt. Ik maak ze wel. Vind het nog leuk ook om te doen. Als je het alsnog wilt dan hoor ik het wel.
Je hoeft je ook niet te verdedigen, het is allemaal lastig genoeg. Maar er zijn ook andere potjes waardoor een rijbewijs halen en een auto kopen niet nodig was geweest. Als je moet stoppen met werken kun je ook een PGB aanvragen en op medische indicatie taxivervoer. Begrijp me niet verkeerd, ik heb misschien makkelijk praten.....