Iemand ervaringen met het kwijtschelden van waterschapsbelasting? wij hebben gemeentelijke belasting al bericht terug dat we die niet hoeven te betalen. Maar is het dan ook zo dat we recht hebben op kwijtschelding waterschapsbelasting? we hebben bijstand niveau. en ik weet dat het een papier winkel is heb de papieren al aangevraagt en binnen ik denk heb ik ze maar alvast. maar moet daar 15 papieren kopieren en bij voegen. persoonlijk een heel gedoe ook nog om dat nog in te vullen verder... moet je zowat voor geleerd hebben. bij gemeentelijke belasting hebben we precies het zelfde moeten doen invullen en papieren bij zenden. ben daar toen bijna hele dag mee bezig geweest. weten jullie misschien of het ook alleen al genoeg is om de toezegging tot kwijtschelding van de gemeente die kant op te sturen ? daar staat eigenlijk ook al alles op. hoeveel vermogen we hebben ( auto en spaargeld ) en het inkomen van ons. ik ben namelijk de hele ochtend al waterschap roer en overmaas aan het bellen voor die vraag. en ik kom er niet door. er word gezegt. " op dit moment zijn er teveel mensen voor u die wachten wij adviseren om op een later tijdstip terug te bellen.." "wij verbreken de verbinding." hopelijk kunnen jullie me helpen
Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jullie zit, maar als je hier kwijtschelding krijgt van de gemeente, krijg je dat ook voor je waterschapsbelasting. Mijn gemeente stuurt mijn info door aan waterschap, dus ik hoef niets te doen. Misschien anders je gemeente bellen of zij dat ook doen. Die nemen waarschijnlijk wel op
ja dat dacht ik eerst dus ook dat dat automatisch zou gaan... heb 2 maand geleden dat van de gemeente kwijtschelding aangevraagt. ik denk zijn we op tijd he voor dat die waterschapsbelasting binnen komt eind januari. maar heb nu die van waterschap binnen gekregen. 182 euro :O dat ik niet even uit me shirt ken toveren.