Hallo meiden, Nu het een beetje mooi weer is geworden wordt straks de winterjas te warm. Hoe doen jullie dat? Kopen jullie een jas gewoon een maat groter of zijn er speciale zwangerschapsjassen? En zo ja, waar? Ben erg benieuwd naar jullie reacties. Liefs jootje
toen ik zwanger was heb ik een goedkope winterjas in maat L gekocht, zo heb ik het hoogzwanger lekker warm gehad. Misschien voor jou ook een idee?
Ik koop nu geen nieuwe zomerjas. Ik doe gewoon een fleecevest aan ofzo, en die zitten vaak wel ruim dus die kan nog lang dicht. En anders gewoon open of geen jas aan. Groetjes Miep
Ik zou ook niet speciaal een positie-jas kopen. Ook niet deze winter gedaan. Ik ben allang blij dat de winterjassen bijna weer naar zolder kunnen, want ik krijg 'm bijna niet meer dicht Zomerjas heb ik nooit aan dus dat komt goed uit!
Ik had ook gewoon een fleece jas aan en dat was in de winter ( 8-12-2006 werd Teun geboren) zelfs op de fiets had ik hem aan......
Ik heb net een zomerjas (trenchcoat) gekocht in mijn eigen maat, geen maatje groter. Ik krijg de jas weliswaar niet dicht (met een beetje trekken net wel, maar goed), maar in de zomer doe ik toch nooit mijn jas dicht. Een grotere maat of een positiejas is zo zonde. Over een paar maanden is die buik weer weg (als het goed is) en dan heb je een veel te grote jas. Dan maar een tijdje met de jas open.
ik had gewoon zon cobertje achtig.. met 2 knopen en die zitten boven je buik.. dus mn buik stak in het open gedeelte uit.. very stylish hahaah gewoon bij h&m gekcht destijds... niks positiemode
ik had voor de wat koudere dagen een grote vest. het was een grijze mannen vest, (zo'n jogging pak achtige) heb ook geen jas gekocht. deze vest was toen 9 euro. de hele zomer mee gedaan en ik ben in sep bevallen. en ik heb hem de hele zwangerschap dicht kunnen doen en ik had echt een grote buik.