Mijn dochter van 9 bijna 10 wil voor sinterklaas of kerst een nieuw dekbed overtrek. Echter vind ze veel al kinderachtig maar ook nog niet echt iets tegen gekomen wat haar aanspreekt bij de volwassen versies. jullie tips voor iets leuks? Ze had er wel 1 gevonden van Stitch, maar ze heeft wel vaker figuren gehad en dan vind ze het vaak maar voor kortere periode leuk dus zoek het liefst wat neutraler maar wat wel leuk genoeg is voor een tiener.
Misschien bij Leen Bakker? Toen mijn dochter 9 was heb ik daar een hele leuke voor haar vandaan. Zij heeft fotobehang van strand en zon, en de andere muren geel. Toen heb ik bij Leen Bakker een leuk dekbedovertrek gehaald met print erop alsof het wol was, in geel. Ik zie hem er nu niet meer tussen ataan. Maar je kunt daar op kleur sorteren. En voor de oudste (toen 11) vond ik onverwachta een leuke bij Action, in precies de kleuren van zijn behang.
Hier hebben ze allebei van die velours overtrekken (een kant, de andere kant is ‘gewone stof’) in een kleur die ze mooi vinden en die bij hun kamer past.
Mijn dochter heeft bv een dekbed overtrek met een kitten erop, zij houdt ook van katten, weet niet waar jou dochter van houdt? En ze heeft er een met wilde dieren print, een met van die panter vlekjes, en een met tijgers, die zijn wel geschikt voor tieners denk ik. Zij is bijna 11 nu, maar heeft ze ook al sinds der tiende.
Mijn dochter is weg van deze; Bekijk Snoozing Slaap Lekker - Dekbedovertrek - Eenpersoons - 140x200/220 cm + 1 kussensloop 60x70 cm - Off White op: https://www.bol.com/nl/p/snoozing-slaap-lekker-dekbedovertrek-eenpersoons-140x200-220-cm-1-kussensloop-60x70-cm-off-white/9200000084704715?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Bij de Hema zijn ze nu in de aanbieding zie ik. https://www.hema.nl/wonen-slapen/slapen/dekbedovertrek/140x200-1-persoons
Heeft je dochter geen hobby? Toen mijn dochter vorig jaar 10 was, kreeg ze met kerst een Barcelona overtrekset. Ze had al een overtrekset met een soort geprinte foto van een voetbalveld met een doel. Wellicht hebben ze ook wel een overtrekset met de hobby van je dochter?
Bij de Hema hebben ze leuke met stippen of bloemen. Hier had ze er toen eentje met een soort kruisjes, maar die hebben ze helaas niet meer. Tegenwoordig (puber van bijna 15 inmiddels) moet het allemaal wit wit wit zijn