Goedemorgen dames! Het lukt ons maar niet om het eens te worden over een jongensnaam.. Waar ik absoluut fan ben van de naam Kyan, is mijn partner overtuigd van Jayden... Ik (wij) horen graag jullie mening! Alvast Bedankt voor het meedenken! !! Groetjes
Ja dat is inderdaad ook mijn mening! Of ik nou in de supermarkt loop of in het zwembad bed. Er is altijd een moedercdie haar zoon "Jayden" roept! Ik vind Jayden ook zeker wel een leuke naam maar vind iets aparts leuker! Thnx voor jullie reacties
Bij ons in de omgeving ken ik geen enkele Kian/Kyan of Jayden/Jaeden Ik vind ze beiden leuk, maar denk bij Kyan een beetje dat er iets ontbreekt: Kyano (en dat klinkt naar piano) dus ik zou gaan voor Jayden en dan mss met een aparte schrijfwijze: Jaeden.
Ik hoor Kyan tegenwoordig bijna net zo vaak als Jayden dus dat maakt ook niet meer uit. Ik heb ze beiden dan ook al te vaak gehoord. Als ik moet kiezen zou ik voor Kyan, liever Kian gaan. Omdat ik namen met Dj uitspraken vreselijk vind.
Jayden hoor je nu idd overal maar dat zal straks met kian/kyan ook zijn. Er worden nu gewoon veel kids zo genoemd
Komen beide veel voor. Maar namen met een Dj- klank vind ik vreselijk tokkie, dus ik zou voor Kyan gaan.
Ik vind Jayden mega ordinair! Komt inderdaad door die Djeej klank. Echt vreselijk. Kyan vind ik wel weer voor alle lagen van de bevolking. Van vuilnisman tot hockeyer. Kian vind ik misschien wel een mooiere schrijfwijze.
Persoonlijk vind ik kian of jaeden ook mooier qua schrijfwijze. (Zoals wel meer van jullie zullen ervaren) is mijn man niet heel fanatiek aan het meezoeken naar namen! Veel flauwe grapjes etc. En hij blijft toch hangen bij een vsm deze namen en ook absoluut deze spelling. Kyan/kian vind ik al jaren erg mooi! Ik heb hetzelfde met de "djeej" klank vind het zo "straattaal" qua klank... Heb tegen manlief gezegd dat we echt nog goed moeten zoeken! ( ik vind het zoo ontzettend moeilijk voor een jongen! !!) Wel ontzettend fijn dat jullie allemaal zo eerlijk reageren!
nee hoor Mijn Jayden is van september 2008, toen zijn naam echt een populaire naam was. Had ook gedacht dat hij met nog 2 andere Jaydens in de klas zou zitten. Hij is echter de enige Jayden op school! En gaan we weer met die discussie, over tokkies enzo.. Kan daar zó niet tegen, ben absoluut geen tokkie of laag opgeleid ofzo :S Gelukkig heeft ieder zo zijn eigen smaak...