Ik ken ook maar 1 Jayden hier in het dorp, en geen 1 Kian/Kyan. De namen Niels, Thijs, Bram, Lars, Evi, Sophie vliegen je hier om de oren. En wat vind je anders van Jaylen, Hayden? Of Caylen?
Maar er wordt toch niet gezegd dat jij tokkie of laag opgeleid bent. Alleen dat de DJ-klank bij sommige mensen ordinair overkomt. Dat is gewoon een mening. Ik zie de 'discussie' niet. Of vind jij alle namen prachtig en heb jij nooit gedachtes bij een naam als je hem hoort?
Ik vind Kayden echt heel leuk. Hier ook een jongetje met een djee klank, geen Jayden. Maar was en ben al heel lang verliefd op zijn naam
Bij ons stonden kian en jaiden ook altijd op ons lijstje! Helaas hoor je ze nu zo vaak. En krijgen mensen assiosaties met bepaalde namen. We hebben voor ons zoontje nu ook een naam die veel voorkomt maar die word door alle lagen van de bevolking gebruikt.
Ik vind de naam Jayden ook absoluut niet "tokkie" zoals jij dat noemt. Ik zou zelf het liefste Jaeden schrijven maar mijn partner heeft de voorkeur vooor jayden met y. Jaeden is trouwens een bijbelse naam en staat voor dankbaar, dan is het wel als jadon geschreven maar de uitspraak blijft gelijk Met straattaal doel ik ook meer op een te "moderne" spelling... Was in ieder geval niet mijn bedoeling om iemand hiermee te beledigen!
tegenwoordig heet iedereen Jayden ....echt niet origineel dan he (het is ook een leuke naam) maar Kyan net wat origineler (btw hier thuis heeft ml het ook steeds over Jayden maar no way dat dat de naam wordt mocht het een mannetje zijn)