Beetje (erg) vroeg misschien, maar wij hebben het nu al een aantal keer over namen gehad en we vinden dit een erg lastige.. Mijn dochtertjes (tweeling) heten Luna en Jasmijn. Luna spreken we uit als "Loena". Toen was het zo makkelijk, hij koos een naam en ik koos een naam. Nu komt er dus in juni een broertje/zusje maar welke naam past er nou in het rijtje?? Niet TE lang, maximaal 2 lettergrepen, en niet te moeilijk uit te spreken. Je wil niet weten hoeveel moeite mensen al hebben met Luna.... Ik hoor het graag Fijn om een beetje inspiratie op te doen!
Misschien vind je het leuk om de n en de a er weer in te houden? Luna en Jasmijn hebben die letters allebei namelijk ook. Gewoon een ideetje.. Hier wat ideetjes voor namen (ook zoveel mogelijk met een n en een a erin - maar niet allemaal) Luna, Jasmijn en Anne Luna, Jasmijn en Anouk Luna, Jasmijn en Feline Luna, Jasmijn en Fenna Luna, Jasmijn en Hannah Luna, Jasmijn en Kató Luna, Jasmijn en Milou Luna, Jasmijn en Mirthe Luna, Jasmijn en Nina Luna, Jasmijn en Noa Luna, Jasmijn en Nora Luna, Jasmijn en Nova Luna, Jasmijn en Roos Luna, Jasmijn en Rosa Luna, Jasmijn en Sanne Luna, Jasmijn en Daan' Luna, Jasmijn en Florian Luna, Jasmijn en Floris Luna, Jasmijn en Jonah Luna, Jasmijn en Jonas Luna, Jasmijn en Kars Luna, Jasmijn en Karst Luna, Jasmijn en Karsten Luna, Jasmijn en Koen Luna, Jasmijn en Laurens Luna, Jasmijn en Lukas Luna, Jasmijn en Maarten Luna, Jasmijn en Noah Luna, Jasmijn en Olivier Luna, Jasmijn en Roan Luna, Jasmijn en Sam Luna, Jasmijn en Sander Luna, Jasmijn en Stan Luna, Jasmijn en Tobias Luna, Jasmijn en Victor Luna, Jasmijn en Wander Luna, Jasmijn en Xander
Bedankt voor jullie reacties! Michelle wat grappig wij zaten net zo te denken, of de N en A erin houden, of de K als beginletter, als soort van bruggetje dat alle namen verbindt. Noa/Nova vind ik inderdaad ontzettend leuk, maar vriendlief niet zo beetje jammer.. Ik merk alleen wel dat ik voornamelijk naar meidennamen aan het kijken ben, ik voel gewoon (nog) niks bij jongensnamen... We zullen zien wat ze met de 20 weken echo denken dat het gaat worden. Nancy ik vind uit jouw lijstje Fenna wel leuk! Julia ook trouwens. Grappig dat jij ook alleen meidennamen noemt (nja Robin kan voor allebei) Iemand meer suggesties?? Ik hoor het heel graag!
emma vind ik er ook mooi bij passen Boaz Eloy daan Sem Lucas Kian Liam Jonas Vince Victor merijn maarten Martijn Thijn Thije Milan Bram Ferry Cay Calvin Devin Dex Stan Stijn aaron Tom Luuk Dave Ryan Jason Dylan Thomas