Elke keer als Sophie een poep luier heeft zit ze echt helemaal onder,het komt er overal uit,vooral vaak de achterkant,voorin de luier zit dan vaak niks maar de achterkant des te meer.... en de kleertjes zitten ook helemaal onder....ik heb altijd huggies,dacht eerst dat het daar aan lag maar nu heb ik pampers en dan heeft ze het ook... Iemand een idee? Groetjes,
ik probeer altijd de luier achter zo hoog mogelijk op te trekken en dan strak vast. dan gaat het meeeestal goed, maaja, soms zit ie zo vol...... maar hier weinig ongelukken
Ik heb het gelukkig nog maar een paar keer gehad. Ik gebruik ook pampers en ik trek de luier idd wat hoger en goed straks dichtplakken. En Demi die poept altijd op een vast tijdstip ('s morgens na haar fruithap) Dus ik ben er altijd wel snel bij en verschoon haar dan direct. Scheelt een boel ongelukjes.
De active fit van Pampers sluiten wat hoger op de rug dan de Babydry. Misschien dat dat iets helpt? Hier hebben we er ook veel last van, meestal wel een bepaalde periode en dan gaat het weer beter. Helaas krijgt Julie van Kruidvat luiers luieruitslag dus dat gaat bij ons niet werken. Ik was dus gewoon heel veel
hmm hier ook drama... huggies zit het tot in dr nek (vooral als ze bijv. in de maxicosi in de auto zit) pampers okmt het er meestal aan de zijkant uit ipv de bovenkant gebruiken nu al een tijdje etosluiers moet zeggen.. ik twijfelde nogal toen ik ze zag.. ze zijn gewoon stuk platter en minder dik maar ze doen het prima en ja.. af en toe gaat het mis... daar ontkom je niet aan denk ik. maar toch duidelijk minder vaak.
hier eigenlijk nog een keer het zelfde antwoord, bij pampers gebeurde het bij ons ook wel eens, maar bij kruidvatluiers eigenlijk nooit.
Hier ook positieve ervaringen met kruitvat luiers.....met pampers ook verscheidene keren de poep op zijn rug, maar met de kruitvat luiers nog nooit gehad (klop, klop...ff afkloppen). Door elastiekje achterin sluit het beter aan. Eva.
met de Kruidvat en Lidl luiers heb ik het ook nog nooit gehad. Vind die Huggies en Pampers maar niets
Lieve had dit ook bij Pamper en ook bij de luiers van AH 4+ maar we gebruiken nu al een tijd Bumblies en die zijn goed hier! Nu heeft ze 1x toevallig deze week diaree gehad door een doorkomend kiesje en zat ze ook onder maar dat kwam echt omdat het dun was. Verder nooit gehad met Bumblies
wij hebben pampers! Werkt hier goed! Kriudvat zaten niet lekker! Bumblies een pot stijfesel wat hij om had! etos kreeg hij uitslag van! tja we hebben een kind die weet wat geld betekend
ach, dat valt toch wel mee, ik hobbel meestal van aanbieding naar aanbieding, toevallig vanmiddag weer 3 halen 2 betalen bij de etos (pampers)
Hmm ik kijk altijd op http://watkostenluiers.nl net zo'n leuke url *grinnik* ik had trouwens het idee dat bumblies hetzelfde was als etos.. ze lijken in ieder geval verdacht veel op elkaar toch grappig dat veel mensen toch mindere ervringen hebben met de duurdere luiers al vind ik dat met maatje "newborn 1" de prijzen eigenlijk nog niet zo heel veel schelen de grote verschillen komen pas bij de grotere maatjes