Een leven nog zo klein en pril een leven nog zonder eigen wil Nog veilig geborgen in moeders schoot vond jij in rust een stille dood Negen maanden had je bijna volbracht maar we hebben tevergeefs gewacht Je was zo mooi,zo zacht,zo fijn heel even mochten we bij je zijn Hoeveel we van je zullen houden zul je nooit weten Lieve Kylian we zullen je nooit vergeten we missen je nog iedere dag en hopen dat je een mooie vlinderverjaardag hebt dikke kus van papa mama damion en kyana
Lieve Debbie. Wat gaat de tijd toch snel zeg, jullie mannetje alweer 5 jaar bij jullie weggevlogen Ik kan het me nog heel goed herrinneren.. Hij is en blijft voor altijd in jullie hart. Heel veel sterkte! Dikke knuffel.
Heel veel sterkte op deze moeilijke dag. Kylian zal nooit vergeten worden en in vele harten en gedachte's voort leven.
dank jullie meiden ja caruli alweer 5 jaar geleden de tijd vliegt gewoon alleen zo,n dag als vandaag is altijd ff anders word echt ieder jaar rond 5.15uur wakker van de buikpijn en nu weer vind dat zo apart he verder nooit alleen op zijn geboorte/sterfdag voor jullie word het ook alweer 5 jaar en zie wat er in 5 jaar allemaal gebeurd he donderdag mag kyana al wennen op school als ik daar aan denk is het allemaal zo raar(weet niet hoe te verwoorden)in dezelfde week herdenk je je zoon en gaat je dochter naar de basisschool zo apart hoe is die verder? xxx debby
Ja das dan idd heel apart dat je alleen die dag dat hebt.. Maar het is dan ook wel een hele speciale dag. Ja voor ons idd ook al bijna 5 jaar geleden, maar zo voelt dat niet Wat leuk dat je meissie gaat wennen op school, dubbel is dat dan he. Hopelijk vind ze het leuk. Kleine kindjes zijn zo groot! Hier gaat het wel goed, wel druk zo met Mitch en Ziva.. Casey vind het vaak wel heel leuk Nog 2 weken en dan heeft ze vakantie. Worden lange weken ben ik bang, alles is dan uit zijn ritme he. Mitch gaat de eerste 2 weken nog wel naar het revacentrum en dan is hij 4 weken vrij. We gaan dit jaar niet op vakantie, nu Ziva nog zo klein is en we zh afspraken hebben staan enzo. In de herfstvakantie doen we een midweek centerparcs.
Wat een mooi gedicht en wat verschrikkelijk voor jullie... Ik heb echt met je te doen en wens jullie alle goeds. Ik heb er geen ervaring mee maar ik wil je gewoon even laten weten dat je gedichtje mij raakt. Ik ben nu 26 weken zwanger en moet er ook niet aan denken dat het fout zou gaan. Veel liefs en sterkte!