eenkennig?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by wuppie, Dec 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wuppie

wuppie Bekend lid

Jul 16, 2006
    621
    0
    0
    Een vraagje.
    Sinds een paar dagen is onze Anique zeer eenkennig naar mij toe. Van pappa kan ze veel minder hebben, wil snel weer naar mamma toe. Het liefst hangt ze de hele dag bij me, hoe dichterbij hoe beter. Ze is nu ruim 12 weken en ik dacht dat dit nu nog niet kon? Zijn er meer baby's met dit 'probleempje'
    :(: :(:

:) gr.
    wup

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi hoi,
    Iman heeft dat nu ook sinds een maand of zo, het liefst is ze bij mij, ze kijkt ook altijd of ze mij ziet enz. maar papa mag ze ook wel hoor hihi... Vreemde mensen moet ze niets van hebben en als die hun hoofd boven de kinderwagen steken en mevrouwtje heeft haar dag niet dan is het moord en brand schreeuwen. CB zei tegen mij dat als die kleintjes dat nu al hebben dat dat in hun karakter zit. Iman is soms net een koala, al vanaf het begin trouwens, altijd letterlijk aan me hangen :)

3. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Tijdens sprongetjes zijn ze ook eenkenniger, maar dat is gelukkig tijdelijk. Ik weet niet of het de tijd voor een sprongetje is?

4. Niet meer actief

Ik dacht dat de meeste kinderen pas met 9 maanden eenkennig worden..

Isabella reageert ook meer op mij. Ze vindt het niet erg als een vriend of familielid haar draagt maar als ze mijn stem hoort draait ze haar hoofd naar mijn richting. Ze lacht ook sneller bij mij.

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Klopt, worden ze het veel eerder, zoalsbij Iman, dan zit t volgens CB in hun karaktertje... Maar Iman is dus wel ECHT eenkennig met huilbuien als zelfs een vreemde maar naar haar kijkt :rolleyes:

6. Niet meer actief

Astrid is de 1ste 7 mnd eenkennig geweest. Daarna was het ineens over en nu is ze echt allemans vriend.

Share This Page