Vernoemen oma's

Discussie in 'Babynamen' gestart door Babbs, 20 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbs

Babbs Niet meer actief

Nu we gaan voor een tweede kindje zijn we al druk aan het nadenken over (vernoemings)namen. Ons eerste kindje (zoontje) is vernoemd naar beide opa's. Graag zouden wij ons tweede kindje vernoemen naar beide oma's. Als ons tweede kindje een meisje wordt, zijn we snel uit de namen. Alleen wanneer we een tweede zoontje krijgen, wordt dit iets moeilijker. Daarom graag jullie hulp. De beide oma's heten Adriana en Helga. Graag zouden we per oma één vernoemingsnaam geven. We hebben al bedacht Adriaan en Helger. Hebben jullie andere ideeen?:)

2. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Adger
    Arian
    Adrian
    Arie
    Aran

Hugo
    H.....

het ligt er een beetje aan van welke namen jullie houden, met Helga is het best lastig als je dichtbij de naam wilt blijven ;)

3. JMBM

JMBM Actief lid

8 aug 2012
    163
    0
    16
    Lastig he, vernoemen en dan nog leuke namen...

Misschien Adrian en Helmer

Ik denk nog even mee misschien schiet me nog iets te binnen, dan hoor je het nog wel!

4. Babbs

Babbs Niet meer actief

Bedankt alvast voor het meedenken dames. Het is inderdaad best lastig om dichtbij de naam te blijven, zodat meteen gezien kan worden dat er vernoemd is. Op zich is Adriaan of Adrian een goed idee en spreekt voor zich, alleen de vernoeming van Helga, haha, misschien moeten we maar hard hopen dat het een meisje wordt, haha...

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Adri
    Adriaan
    Adrian
    Adriano
    Adrianus
    Adrien
    Rian

Helge
    Helmich/Helmig
    Hilko/Hilco
    Hielke/Hylke

6. AngelaK

AngelaK Bekend lid

1 dec 2011
    508
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ryan
    en ipv Helger vind ik Jelger of Holger leuker, maar misschien is dat dan weer te ver gezocht :(

Deel Deze Pagina