Eindelijk thijn is geboren!

Discussie in 'Geboren' gestart door Roxx100, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxx100

Roxx100 Lid

5 mei 2007
    62
    0
    0
    Groningen
    Hallo allemaal,

Op woensdag 26-09-2007 is onze zoon thijn geboren.
    25-09 moest ik voor controle naar de gyn in verband met een hoge bloeddruk die ik had vanaf week 39.
    De gyn stelde voor om mij om deze reden te gaan inleiden de volgende dag, ik was toen precies 41 weken.

Om 8.30 kwamen wij aan in het ziekenhuis en werden we naar een kamer gebracht. Ze hebben toen mijn vliezen doorgeprikt en elektroden ingebracht. Om 10.00 uur werd het infuus aangezet.
    Al snel kreeg ik weeen en direct al veel en snel op elkaar.
    Op een gegeven moment dacht ik, dit kan ik nooit nog uren en uren volhouden. Toen de Vk om 12.00 kwam kijken of ik al iets ontsluiting had bleek ik al 6 a 7 centimenter ontsluiting te hebben! Hier schrokken we alle drie wel even van.
    De weeen werden al heftiger met buik- en rugweeen tegelijkertijd.
    Om ongeveer 13.00 uur begon ik het idee te krijgen dat ik moest gaan persen, dit klopte want na een half uurtje persen was hij er dan! Een prefect jongetje met alles erop en eraan.
    Ik heb alleen inwendig een paar hechtingen gehad, die vanzelf zullen oplossen.
    Ik moest helaas nog 2 nachten in het ziekenhuis blijven vanwege mijn bloeddruk die ook na de bevalling niet wilde zakken. Ik werd vrijdag naar huis gestuurd met nog een hoge bloeddruk.

Het verblijf in het ziekenhuis vond ik heel onplezierig, er was buiten bezoektijden veel bezoek bij andere vrouwen die tot laat bleven. Hier werd door de verpleging niets aan gedaan. Mijn bloeddruk werd ook niet vaak gemeten en als ze het al deden op momenten dat ik dacht waar slaat dit op. Ik voelde mij totaal niet serieus genomen, waar lig ik er dan voor!
    De begeleiding met borstvoeding was ook niet geweldig, ik kwam er met fikse kloven aan beide borsten weer weg en een vreselijk overstuur kind.

De bevalling is heel snel en goed gegaan! Zo kan het dus ook bij een eerste. Alleen heel jammer dat wij door zulke begeleiding een slechte start hebben gehad.
    Ik heb inmiddels (met veel pijn in mijn hart) mede daardoor moeten stoppen met borstvoeding.

Maar wij hebben een prachtig kereltje die het super doet, wij genieten er echt van!

2. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Jullie hebben een prachtkereltje!
    Van harte gefeliciteerd!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon Thijn! En met de borstvoeding... hier precies hetzelfde probleem gehad helaas... Ging ook na 2 dagen ziekenhuis naar huis met allebei de tepels helemaal kapot/met kloven :(

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Van harte met Thijn! Zonde dat je de bv door t ziekenhuispersoneel (stelletje *^%^&%^&&) hebt moeten stopzetten. Heel jammer.. maar laat hierdoor niet je pret drukken en geniet lekker van je kleine manneke want dat is nu veel belangrijker toch?

5. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Gefeliciteerd en geniet ervan!

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Geweldig. Gefeliciteerd. Lekker genieten nu.

7. red

red Lid

23 feb 2006
    94
    0
    0
    Als eerste: gefeliciteerd met jullie zoon Thijn!

Je verhaal en je woonplaats deden bij mij een vermoeden rijzen... je bent toch niet bevallen in het Martini ziekenhuis he? Ik ben daar bevallen en de borstvoedingsbegeleiding was bij mij ook dramatisch. Ook ik kwam thuis met tepelkloven en donkerblauwe tepels. Ik ben na 2 weken gestopt met bv. Inderdaad, ook met pijn in mijn hart.

Heel veel geluk met jullie ventje!

Liefs van Red

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
    Hij is prachtig! :D
    Geniet van elkaar!

Liefs Dais..
    -x-

9. Roxx100

Roxx100 Lid

5 mei 2007
    62
    0
    0
    Groningen
    @red: inderdaad ik ben bevallen in het Martini Ziekenhuis.
    Wat een drama, zo te horen ben ik niet de enige die een nare ervaring heeft. Ook vervelend voor jou!

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

Gefeliciteerd met Thijn! :D

11. unner

unner Bekend lid

17 dec 2006
    663
    0
    0
    juffrouw
    Zuid-Limburg
    Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!

12. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Gefeliciteerd :)

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! En geniet ervan!

Deel Deze Pagina