Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum dus sorry als het ergens mis gaat. Ondanks dat het nog een tijdje duurt ben ik aan het zoeken naar een naam die bij Norah past. In verband met de achternaam kan de letter S helaas niet. Er vallen daarom wel wat favorieten weg. We willen ons tweede kindje ook graag twee namen geven, de tweede naam van Norah begint met een M. Graag zou ik wat tips van jullie horen. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Bedankt alvast!
Norah & Aimee Norah & Emily Norah & Emilie Norah & Rosalie Norah & Julin Norah & Feline Norah & Carlijn Norah & Milou Norah & Julian Norah & Thom Norah & Samuel Norah & Thijmen Norah & Benjamin Norah & Lukas Norah & Pepijn Norah & Daniėl
Feline en Julian staan inderdaad hoog op het lijstje. Erg toevallig maar de meeste namen die je genoemd hebt zijn vergeven aan mijn neefjes en nichtjes 😉
Norah en Fiene Norah en Lieve Norah en Lotte Norah en Maud Norah en Cato Norah en Anna Norah en Marie Norah en Julia Norah en Benthe Norah en Lieke Norah en Jonne Norah en Wessel Norah en Teije Norah en Daan Norah en Tim Norah en Joep Norah en Tijn Norah en Noud Norah en Wout Norah en Jona Norah en Joas Norah en Jesse Norah en Guus Norah en Gijs