Sinds afgelopen zaterdag weten mijn aanstaande en ik dat we een meisje verwachten. Nu hebben we een aantal namen waarvan we nog niet helemaal weten welke het zal gaan worden. Naast de voornaam willen we nog 1 of 2 andere namen erbij (ook uit dit lijstje). Ik ben erg benieuwd wat jullie voorkeur heeft qua voornaam. Eventueel de 2e en 3e naam of andere opmerkingen mogen aangegeven worden bij de reacties. Alvast bedankt!
June vind ik eigenlijk de enige mooie naam. De rest vind ik niet mooi en redelijk ordinair. Vooral de naam Esmay snap ik niet, Esmee vind ik wel een prima naam namelijk.
Luna Skye Luna Silver Luna Silver Skye Jessie June June Esmay Jessie-Joy (als roepnaam) vind ik ook erg leuk, eens gezien in een film Ik vind June ook de mooiste naam. Luna met het meest te combineren.
Als je June wil uitspreken als Juunuh vind ik die by far het leukst. Als het de Engelse uitspraak moet zijn, dan vind ik geen van de namen leuk.
Ik ga er wel vanuit dat je Juu-nuh zegt, als je het op z'n Engels uitspreekt vind ik geen een naam leuk.
Absoluut June! En dan wel op z'n Engels... June in een Nederlandse versie vind ik persoonlijk echt vreselijk 🙈
Aimée, June (Nederlandse uitspraak) en Luna vind ik wel leuk. Maar geen van de namen vind ik echt heel mooi.
Nou, inderdaad, haha! Da's toch geen naam, Juunuh? Op z'n Engels juist wel heel mooi! Sky (zou ik zonder E doen), Luna, Aimee, Esmee (op die manier gespeld), allemaal mooi! Silver vind ik ook best mooi, maar ik denk dat die naam door heel veel mensen te erg afgekeurd wordt en daarom zou ik hem m'n kind niet geven. Van dit rijtje zou ik voor Aimee of Esmee kiezen!
Luna, super En Jessie vind ik ook leuk, maar Jess nog leuker! En Amée als tweede naam vind ik wel mooi Qua combinatie vind ik het mooist: Luna Esmay / Luna Esmée / Luna Esmee Jessie Esmay / Jessie Esmée / Jessie Esmee Jess Aimée Luna Aimée Jessie Aimée Jess Amée Luna Amée Jessie Amée
Dit is ook echt de eerste keer dat ik hoor dat mensen het op z'n Nederlands uitspreken. Je spreekt Mae of May toch ook niet uit als Ma-ee of Mai? 🙈