1 dag voor mijn NOD en ik voel me echt alsof ik elk moment ongesteld kan worden.... Ik word hier echt zooo van! Wat een rotdagen van mijn cyclus is dit!
kan nog beide kanten op he!!! Lees maar eens bij eerste symptomen...bijna allemaal zeggen ze...had een ong. gevoel!!! (had dat zelf ook hoor!! en toch zwanger!) hoop voor je dat je zwanger bent!! x
Ik hoop het ook.... Ik voel me echt lamlendig! (en dan regent het ook nog eens keihard buiten...) Ooooh voel echt alle emoties door mijn lichaam heen gaan, sorry hoor...
hahaha...herkenbaar hoor!! Morgen dus je nod begrijp ik...tjee spannend hoor! Ga je morgen al meteen testen?? O enne als je het niet meer houdt...kan vandaag eventueel ook testen he...
ja morgen inderdaad NOD dag... Ik ben dus een beetje bang om te testen. Ben dus bang om WEER een teleurstelling te krijgen. Ik wacht het denk dus nog maar even af... pffff ik vind het moeilijk
Vreselijk he die dagen:x. Ik zit nu zo'n 4 dagen voor m'n NOD en net als iedere maand voel ik de ongi ook al aankomen:x. Sterkte hoor meid...
Hi Malein, Heeeel herkenbaar, hoor, ik voel me ook elke maand weer zo! Bij mijn vorige NOD wilde ik dagenlang alleen maar huilend in bed blijven liggen, maar na een paar dagen gaat het gelukkig meestal weer (voor al als die ellendige ongesteldheid weer achter de rug is en je aan de volgende ronde kunt beginnen), dus houd vol! Bij mij zegt een collega altijd dat ik misschien wel zwanger ben en moet testen, want de symptomen kunnen hetzelfde zijn, maar ik voel zelf donders goed dat het niet zo is en gewoon de ongesteldheid eraan komt. Soms is het dan maar beter geen valse hoop te koesteren denk ik dan. Heel veel sterkte en als je wilt kom je maar lekker uithuilen in het forum! Groetjes, Nati
Zo prettig om te lezen dat mensen mijn gevoel herkennen... heb soms echt een beetje medelijden met mijn man! Hij doet alles voor me en dan zit ik maar te zeuren... niet dat ik dat wil maar het gebeurt gewoon. raar he... Ik denk dat ik vanmiddag maar eens even lekker de stad induik, geld uitgeven!!
Hoi hoi, Ik heb dat ook hoor.. heb morgen mijn NOD.. heb het idee dat mijn borsten uit elkaar knappen en constant zo'n zeurderige pijn in mijn buik... Ik hoop er maar het beste van, maar ben bang dat het een naderende ongi is....
ooh nee dat is minder zeg!! Ik ga voor je duimen dat je toch zwanger bent meid!! Soms houd je lichaam je ook voor de gek!!
Nou mijn mannetje en ik waren zo nieuwschierig dat ik toch maar een testje heb gedaan... helaas negatief... Ik ga mezelf geen hoop meer geven deze ronde maar was inprincipe wel wat vroeg met testen! Naja als ik dus echt niet zwanger ben laat me dan maar zo snel mogelijk ongesteld worden, ben ik daar ook weer vanaf... Ben wel teleurgesteld want ik ken mijn lichaam dus echt NIET meer....
ik heb ook morgen mijn nod, voelt deze keer wel anders dan vorige keren, maar het is toch lastig te zeggen! ik ga nu echt pas na nod testen, anders is het zo een teleurstelling!
Pff voel me helemaal hetzelfde. We zijn nog maar een maandje bezig maar toch heb ik het gevoel ik wil het en ik wil het NU! Maargoed moet volgende week ongi worden en voel me ook al een paar daagjes lamlendig. Pijnlijke borsten en nu ook buikpijn. Maargoed we zien het allemaal wel weer. Hopelijk volgende maand wat beter. Deze maand ging het klussen niet echt lekker zeg maar....:x huisarts gaat helaas ook op vakantie dus toch maar ff afwachten.
Hoi hoi, Ik moet als het goed is over ongeveer 4 dagen ongi worden. Dat hoop ik natuurlijk niet... Ik word wel helemaal gek van mezelf en mijn lichaam. Dit is pas onze eerste ronde en nu denk ik al steeds: zou ik zwanger zijn? Voel wel van alles in mijn buik, steekjes, krampjes, zeurderige buikpijn maar het komt en het gaat. Misschien toch een teken van een naderende ongi. Wachten, wachten en nog eens wachten.
Wat is die onzekerheid toch vervelend he !!! Al dat wachten en die klachten die dan ook nog eens je hoofd op hol brengen......Heb het zelf ook weer. Mn nod is 6 aug.....maar heb vanaf mn eitje al last van krampen, een soort van ongi gevoel, Last van steekjes en kriebels heel laag in mn buik. Van de week ff tien minuten flinke steken gehad maar nu niet meer ! Mn buik lijkt wel een ballon en mn borsten en vooral mn tepels doen zeer. Lijkt mij allemaal wat vroeg die klachten mocht het zo zijn maar ga er toch weer door twijfelen.pfffff. Ach we zien het wel weer....meiden, ik duim voor jullie !!!!!!
Ik heb ook al ongeveer na mijn ei lichte klachtjes in mijn buik, steekjes, krampjes zeurderig gevoel en mijn buik lijkt af en toe ook op een ballon. Verder nergens last van. Kan dus ook goed komen omdat ik net gestopt ben met de pil. Maar je gaat toch denken, zou het dan toch??