Lieve Dames Ik wil jullie graag waarschuwen. Zojuist kreeg ik een limburgse man met een vlotte babbel aan de deur. Hij kwam dakkapellen en kozijnen aansmeren. De insteek was dat ik met hem een afspraak maakte en mijn adres,nummer en naam gaf en dat hij op een bepaalde dag langs kwam en voor een kop koffie een prijsje gaf voor wat wij wilde laten doen. Hij liet me simpel papiertje zien met wat hokjes waar adressen van buurtbewoners opstonden om te laten zien dat hij al meerdere afspraken had. Ik vroeg hem om een site zodat ik zelf kon kijken en misschien een afspraak kon maken in de toekomst. Dat kon niet en hij gaf me geen site. Hij liet me een flyertje zien met daarop een afbeelding van een huis met daaronder opgesomt wat ze konden doen. Geen bedrijfsnaam,nummer,adres,site ofzo. In zijn zwarte mapje zaten maar 3 blaadjes waaronder dus dat flyertje. Hij was heel erg opdringerig en heeft een keer of 8 a 9 aangedrongen op die afspraak. Toen hij door had dat ik geen interesse had ging hij weg (na 10 minuten!!!!!!). Zonder logo,bedrijfsnaam,naam,visitekaartje of site door te geven. Ik heb het kenteken opgeschreven en doorgegeven aan de politie. Zij wuifde het in eerste instantie wat weg maar ik werd 10 minuten later terug gebeld dat ze het voertuig gingen opsporen.
Ja die heb ik ook aan de benedendeur gehad, maar ja ik deed de deur niet open omdat ik geen dakkapel wil. ( woon in een apartementencomplex met schuine daken) bij mij ging ie staan dreigen omdat ik de deur niet open deed. Ik heb gewoon de hoorn erop gedaan en het bellen daarna genegeerd. Ik zit trouwens in jpeg centrum van helliemund
Was dat laatst niet bij radar of kassa?!? Als de die papieren invult teken je voor iets en zit je er aan vast!
Nou ik heb sowieso niks ingevuld.. hou niet van het idee dat iemand met mijn nummer,naam en adres rondloopt. En hij was echt super opdringerig.
hmmm lekker verhaal.... Wij zijn namelijk wel aan het kijken naar nieuwe kozijnen ed... Hoop dat ie hier wegblijft... maar een gewaarschuwd mens.... Rijpelberg hier trouwens.
Hm hier ook vandaag een ting dong gratis dakinspectie Geen interesse en deur dicht, vertrouw niemand aan de deur!