Vraagje over moederstuur

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Zara75, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wie heeft er hier ervaring met het kopen van een moederstuur voor op een normale fiets?
    Allemaal leuk en aardig die moederfietsen, maar vind het echt te veel geld....nu las ik dus dat er ook speciale sturen te koop zijn voor op een normale fiets.
    Is dat wat?

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Klopt inderdaad. Enige wat je nog mist is dan een dubbele standaard en een lage instap, maar dat is geen must natuurlijk. Heb er zelf geen ervaring mee maar wel goede dingen over gehoord.

3. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik heb er 1 en vind het super! Ik heb meer ruimte om op en af te stappen dan op een moederfiets en aan gezien ik zwanger ben kan ik die extra ruimte goed gebruiken haha! Had eerst mijn gewone stuur maar dat is zo krap voor mij e dat was voor de zwangerschap. Ik zeg doen!

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ik heb hem ook en ben er erg blij mee. Hij was goed over te zetten en je hebt echt meer ruimte om op te stappen. Ik heb hem gekocht bij de halfords voor 49 euro volgens mij.

5. cindy490

cindy490 Lid

12 okt 2010
    44
    0
    0
    NULL
    roermond
    hoi,
    toevallig is mijn man fietsenmaker. hij had een leuke fiets voor moeders van sparta staan collectie 2013. op deze fiets zit een speciale stuurpen. dit zet je waar nu de stuurpen in de fiets komt en het stuur moet weer hierin zodat het stuur verder van je af staat. hij heeft die besteld en binnen gekregen. het stuur staat dan verder van je af zodat er meer ruimte tussen jou en het stoeltje is. kost ongeveer 100 euro. ben benieuwd hoe dit gaat ik denk een stuk beter en ik hoef niet zon lelijke moederfiets te kopen.

groetjes cindy

Deel Deze Pagina