Haha ik denk het wel. Mensen worden dan nieuwschierig en gaan het uit nieuwschierigheid kopen denk ik. Het is inderdaad wel erg duur! En als je dan betaald voor lucht terwijl het gewoon naar boter smaakt en nog eerder op is
zie je wel...ik ken het ook van vroeger! kwam me zoooooo bekend voor. Na ja, vroeger vond ik het ook gewoon boter.
heb de reclame gezien maar geen haar op mijn hoofd die deze boter gaat kopen een klodder boter op brood bbbrrrr krijg er gewoon de bibbers van
Het smaakt ook gewoon naar boter. Ze deelde proefbakjes uit op het station laatst. Zat een bagel bij een een klein bakje ervan. Ik vond de bagel lekker, maar het is en blijft gewoon boter
Ja bestaat al heel lang, wij halen het altijd in Duitsland, hoeft nu niet meer . Ik vind het erg lekker! Idd wat luchtiger, iets zoutiger, gewoon lekkere boter.
Ik heb hem niet geprobeerd maar je krijgt hem ook in duitsland in de Lidl, denk dat die daar ook wat goedkoper is als ah omdat veel dingen in duitsland goedkoper zijn.
Gewoon boter dus.... Nou ja, weer een illusie armer. Je gaat toch niet met je brood door het boterbakje roeren????
Ik vind het lekkere margarine. Ben normaal niet gek op magarine op brood, doe het ook niet. Maar deze wel, onder jam en hagelslag enzo. Maar niet zoveel als op de reclame, blegh, hihi.
Dit is de reclame uit de tachtiger jaren... Lätta commercial from the 80s - YouTube Dat deuntje van 'Lattaaaahhhh', komt me nu weer zo bekend voor.
er zijn mensen die alleen boter op brood eten, die zullen dit wel lekker vinden Denk niet dat het hier ooit in huis komt.
Het is inderdaad al heel oud, uit de markt genomen en er nu weer ingezet. Maar het blijft gewoon boter. Wel duur nu, we kochten het op de wintersport in Oostenrijk omdat het de goedkoopste was, dat is hier bij AH dus wel anders!
haha idd! ik kende iemand die wel eens een lepeltje boter neemt, gewoon omdat diegene dat lekker vind !
het is boter maar dan lekker luchtig en het smaakt heerlijk hihi ik koop niks anders meer vind het heerlijke boter geen vettige smaak maar heerlijke luchtige smaakje jammie