Ik voelde mij de afgelopen2 weken niet helemaal fit; moe, buikpijn e.d. Ik ben toch maar even naar de huisarts gegaan, met het idee misschien is het een blaasontsteking( ik ben daar heel gevoelig voor) de huisarts wilde even een algemeen onderzoekje; bloedprikken & ik moest urine inleveren. Afgelopen vrijdag kreeg ik de uitslag: Zwanger! Dit is echt een totale verassing, aangezien ik hier helemaal niet mee bezig was en ik slikte nota bene de pil ZO wat ben ik voor de gek gehouden door mijn lichaam zeg! Ik hoop hier wat steun te ervaren, want dit moet even dalen
Kan me je schok helemaal voortsellen. Ben 15 jaar geleden ook zwanger geraakt terwijl ik de pil gebruikte. We waren er snel blij mee en ik hoop dat jij dat ook snel kunt zeggen.
Dat is inderdaad een verrassing. Hopelijk ben je snel heel blij als je van de schrik bekomen bent. Toch gefeliciteerd!!
Super gefeliciteerd Althans ik hoop dat t wel gewenst is ookal is het niet gepland... Heel veel sterkte met het verwerken van je schok... kan me voorstellen dat je daar van schrikt!
wow dat zal wel even schrikken zijn zeg!!! Super gefeliciteerd, gepland of niet .. het is en blijft een groot wonder dat alleen maar groter wordt Koester dit wonder!! en geniet ervan x
Allemaal bedankt voor jullie leuke berichtjes! Het nieuws is inmiddels behoorlijk gedaalt!en Ja nu de grote vraag hoever ik ben! Aanstaande dinsdag weet ik het. Zelf heb geen idee, de ha dacht een week of 10. Maar kan het haast niet geloven aangezien ik steeds wel ongesteld Ben geweest.
Aan hamis50 Nee die ongesteldheid stelde weinig voor! Volgens de huisarts kan je er ook niet echt wat over zeggen omdat het natuurlijk geen 'echte' menstruatie is.