instanties word er gek van

Discussion in 'De lounge' started by cristel1986, May 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ja ben ik weer lekker lopen zeuren hier.. mar worden julli eook niet gek van instanties.. nu de istanties die huizen verhuren... bel ik op ze zouden vanaf 2 uur open zijn dus ik bel 1 min over 2.. hahah
    zeggen ze ja ik ben nog aan het lunchen dus bel over 10 min al terug.. dus ik zeg ja maar jullie ozuden me vrijdag avond al terug bellen.. zegt ze van ja ik eg toch over 10 min terug bellen.. wordt er gek van!
    heb wel mijn borg al betaalt... toen waren ze wel snel...

sorry moest ik even kwijt maar lucht wel op

2. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ja... ze denken allemaal dat ze macht hebben...

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Wij hebben dat ook meegemaakt, we woonden al 5 jaar in een andere wijk. Totdat er een woning vrij kwam die wij graag wilden. (bij mijn ouders in de straat, maar er zijn maar enkele huurwoningen). Dag in dag uit gebeld (er was nog geen huuropzegging), toen ze eindelijk wisten dat de huurder overleden was, kwamen ze dat onze urgentie verklaring (van de huisarts) niet genoeg was omdat we niet ingeschreven stonden, ik werd hier kwaad om, omdat we ons 4 jaar ervoor ingeschreven hadden. Na een maand op en neer bellen over urgentie en inschrijving heb ik uiteindelijk na lang zoeken het adres en telefoonnummer gevonden van iemand die daar werkt en over de urgentie gaat. Deze thuis gebeld, weer over en weer, totdat ze zei dat ik even op kantoor langs moest komen (met de bedoeling dat ze me ging uitleggen waarom we niet in aanmerking kwamen). Toen ik daar aan het wachten was, kwam toevallig de persoon waar wij ons destijds bij hadden ingeschreven en ze herkende mij (gelukkig). Ik haar meegenomen naar haar collega en toen was het opeens van ow, dan is jullie inschrijving kwijtgeraakt. Maar ondertussen waren we 3 maanden verder. Op een woensdagochtend belde ze, dat als we de woning nog wilde, moesten we binnen een uur beslissen en binnen een maand moest het contract ingaan. Na lang gezeur kon het dus toch.Maar zelf er altijd achteraan rennen, ik bel ze totdat ze gek worden en mijn naam kunnen dromen.

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja ik heb mn man laten bellen toen strax we hebben vrijdag al shet goed is een afspraak.. zo niet ja dan pleuren ze maar op zoek wel wat anders... het huis was wel leuk en goedkoop maarja...

5. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    3,135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Tsja, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel irritant inderdaad ! Klantvriendelijkheid is niet hun sterkste punt....

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Je kan wel merken dat dat geen commerciele bedrijven zijn. Dat krijg je als normaal mens toch niet over je lippen? Tegen een (potentiele) klant zeggen: bel later maar terug, ik ben nog aan het lunchen? Bizar gewoon.

Hoop dat je toch het huis krijgt dat je wilt.

Share This Page