Na een paar echos,zaad onderzoek van manlief en een HSG en schuim echo heb ik afgelopen woensdag ochtend een kijk operatie gehad omdat er in mijn rechter eileider vocht zit waardoor een zwangerschap uitblijft. Ik weet dat hij tijdens de operatie nog een keer me eileiders heeft door gespoeld maar voor de rest weet ik nog niks ik heb vandaag een bel afspraak met mijn gynaecoloog. Ik wacht in spanning af en hoop op een goeie uitslag
Ik ben nu net gebeld door mijn gynaecoloog en er waren geen verklevingen of andere gekke dingen te zien de linker eileider is mooi open en de rechter zit dicht/verstopt,over 4 weken weer een afspraak op de poli en dan gaan we beginnen met inseminatie. Ben wel blij dat me arts ook echt wilt helpen dat zei hij ook en dat geeft me al een hele rust
Ik hoop dat je nu dan snel een positieve test in handen hebt. Hoe gaat dat nu als je eisprong rechts plaatsvind? Want dat eitjes vind geen doorgang... Stomme vraag misschien.
Oja @Hailey2016 , mocht je het fijn vinden. In dit topic schrijf ik met meer meiden die iui traject zitten Mocht je het fijn vinden, kun je bij ons gezellige topic meeschrijven http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/wie-nog-meer-iui-april-mei.654185/page-57
Haha @nizzie86 . @Jenneke88 geen stomme vraag hoor. Ik kan uitleggen hoe het zit als je een eileider geheel mist, mijn rechter eileider is namelijk verwijderd ivm een BBZ. En ik ga er een beetje vanuit dat hetzelfde geldt voor een verstopte eileider maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik heb het in dit topic (http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/onvoorstelbaar-weer-een-buitenbaarmoederlijke-zwangerschap.658689/#post-20764746) al een keer uitgebreid uitgelegd dus ik quote mezelf even: @Hailey2016 inderdaad succes gewenst met jullie traject! Heel voortvarend dat de gyn voor IUI wil gaan. Dat wilde mijn gyn nog lang niet ondanks de verwijderde eileider. Hopelijk brengt het jullie een mooie zwangerschap !
Ja ik stond er zelf ook van tekijken dat hij er over begon eigenlijk,maar misschien komt het ook omdat die rechter eileider dicht zit door ongewenste gemeenschap in mijn verleden wat ik hem heb verteld tijdens de intake