Bekijk bijlage 380127 Vandaag was de 1e dag dat testen zin had. Ik heb het laatste half jaar al zo veel testen gedaan die allemaal negatief waren, dus ik liep weg.. 10 minuten later ging ik kijken en toch echt een streep Ik hoop dat jullie hem ook zien, in het echt is hij duidelijker. Ik ben helemaal aan het huilen shacken, want ik werd nooit ongesteld, dus dacht echt dat ik niet makkelijk zwanger zou worden. Mijn vriend werkt (ik ga zo denk een leuk klein cadeautje kopen dat hij vanavond mag uitpakken en dan ziet dat hij (hopelijk) papa wordt. Nog leuke tips?) En hoe kan het dat ik een beetje het ongesteld worden gevoel in mijn buik heb?
Gefeliciteerd!! Doe menstruatie krampjes zijn heel normaal,die heb ik nu nog soms. Geniet vanavond van hét moment!
Ow en wat nu? Dokter bellen? Exta vitamines kopen naast foliumzuur? En hoe de kattenbakken doen? (mijn vriend is vrachtwagenchauffeur, dus kan niet altijd helpen) is die toxoplasmose bloedtest betrouwbaar?
Dus je ziet het ook? Ow ik kan er niet tegen dat ik nu even niemand heb, mijn vriend werkt tot 8 uur vanavond en ik wil het verder nog niemand vertellen natuurlijk. Is een speen of rompertje met I love daddy leuk om te geven?
Ow sorry voor alle vragen. Maar ik heb gister dus ook gewoon nog biefstuk gegeten en van het weekend wijn gedronken en ik werk op een kdv en daar heerste ruim een week geleden de 5e ziekte. Ik ben nu pas ongeveer 2 weken zwanger dan toch? Hoe erg is het bovenstaande? Ik had gewoon echt niet verwacht zwanger te zijn anders had ik het nooit gedaan natuurlijk
Ja je bent zwanger, gefeliciteerd! Foto van de test als achtergrond op je laptop/tablet? Zo'n speentje of rompertje is ook altijd leuk maar ik zou iig wel de test erbij doen Succes en geniet van je zwangerschap!
Biefstuk en wijn vóór je nod is echt niet erg, als je het vanaf nu maar niet meer doet. 5de ziekte daar kan ik je geen antwoord op geven, maar ik zou me er niet te druk over maken hoor. Extra vitamines slikken is niet nodig, mits je een gezond eetpatroon hebt. Als je nog vragen hebt kun je ook bij je ha terecht, die kan je evt ook doorverwijzen naar een verloskundige.
Ik bel zo de huisarts, maar ben bang dat ik moet huilen. Kan het gewoon echt niet geloven! Ik hoop zo dat ik overmorgen weer positief test (straks heb ik 1 op die 100 testen die niet kloppen). Is kattenbak doen met handschoenen aan veilig genoeg? En hoe weet ik nu precies hoe lang ik zwanger ben en wanneer ik uitgerekend ben of weet alleen de dokter dat te vertellen? Ow en nu heb ik nog goede smoesjes nodig, want zodra ik niet drink weet iedereen het al ben ik bang.
Alles wat je voor je nod gedaan hebt is niet schadelijk hoor! Als je nu maar niet meer drinkt of rauw vlees eet. Misschien even aan de ha vragen over de kattenbak verschonen met handschoenen aan. Ik moest vorige week na mijn positieve test ook wachten tot 21.30 voor ik het eindelijk aan mijn vriend kon vertellen dus ik weet hoe je je voelt, sterkte vandaag, haha. Gefeliciteerd in ieder geval!
En als je weet wanneer de 1e dag van je laatste menstruatie was dan kan je vanaf die dag je zwangerschap gaan rekenen. Of een app downloaden over zwangerschap.
25 januari was de 1e dag van mijn laatste menstruatie, maar mijn cyclus wisselt tussen de 100 dagen en dit. Dus dan weet ik het nog niet toch?
Net weer een test gedaan en na 10 min ook weer een lichtroze streep Alleen nog steeds druk op mijn buik alsof ik ongesteld moet worden, maar volgens iemand anders hier was dat normaal. Ik kan het gewoon echt niet geloven!
Dat is heel normaal hoor. Mocht je een test kado willen doen aan je vriend dan zou ik de digitale test van clearblue (met week indicator) doen. Dat is duidelijke tekst voor de mannen, beter dan streepjes
Maar zal die het doen? Stel ik doe die test vanmiddag? Want ochtendurine is toch het betrouwbaarste en het is gister, vandaag of morgen pas mijn NOD.
Als je niet teveel drinkt en weinig plast voordat je gaat testen zou ik het gek vinden als die negatief zou zijn. Wel die met indicator he?
Ik heb die van clearblue ook in de middag gedaan! Zorg ervoor dat je 2 uur van te voren niet drinkt, en 2 uur van te voren even plassen! Dan kun je als je de test doet ook plassen.. Ik zie ook een streepje! Voorzichtig gefeliciteerd ! En indd mannen houden niet zo van die streepjes Die van mij geloofde het pas toen ik die van clearblue deed! Succes met het lange wachten!
Hier hetzelfde, vriendlief had ook pas echt het besef toen hij het op de CB zag staan! Die streepjes zeggen voor een leek niks.
Gefeliciteerd! Kattenbak kan gewoon, als je maar handschoenen aandoet en je handen erna goed wast. Als ik jou was zou ik de CB weekindicator doen. Niet teveel drinken/plassen, even opsparen zodat het wat geconcentreerder(?) is. Is je urine echt gelig i.p.v. doorzichtig dan kun je gewoon testen. Veel plezier met het vertellen.