Nog de beste wensen voor 2011. Ik heb eind september een heel vroege miskraam gehad, als ik dat zo mag noemen. Na een positieve test kreeg ik nog voor 5 weken zwangerschap (denk ik) heftige krampen. Ik vond het heel heftig met veel krampen, niet te vergelijken met een menstruatie, het duurde langer dan bevallen... Nu heb ik elke cyclus klachten die ik niet kan plaatsten, maar die ook niet steeds hetzelfde zijn. Veel pijn midden in mijn cyclus, geen positieve ovulatietest of een heel lange cyclus bijvoorbeeld. Ik weet niet zeker of ik hiervoor contact moet opnemen met mijn huisarts of verloskundige. Zou dit te maken kunnen hebben met dat er nog iets is blijven zitten? Ik wordt verder wel ongesteld en heb afgelopen maanden meestal wel een eisprong kunnen vinden. Bedankt voor het antwoord!
hoi als je gewoon ongesteld wordt is er niks aan de hand. Je cyclus kan langer zijn na een miskraam, is vaak een poos in de war. Wordt vanzelf regelmatiger. Als je je zorgen maakt om je buikklachten kun je dat wel bespreken met je huisarts, maar de kans dat er iets is blijven zitten is echt minimaal klein. Mirjam
Hoi Mirjam, bedankt voor je snelle reactie. Ik wacht het nog een cyclus af, als ik dan nog pijnklachten heb zal ik even langs de huisarts gaan.