Hallo, merk net balend dat mijn zwangerschapsbroek vanachter wat gescheurd is. Nu was ik aan kerst aan het denken hierdoor... hebben jullie leuke positie-kerst-kleding kunnen vinden? Kan wel wat ideeën gebruiken
ik vond dat ze bij de miss etam wel een jurkje hadden dat feestelijk was. met een plooi naar de zijkant geloof ik. Ben benieuwd of er nog meer tips komen.
Jaaa... ik!! In september al gekocht! Een heel leuk zwart jurkje van mamalicious, super netjes! Mooie zwarte legging eronder, leuke schoentjes en ik ben klaar
@ owly bedoel je deze misschien? Jurk gesp blauw - Miss Etam Niet te oubollig voor 31 jaar? Positiemode kon je toch niet bij elke miss etam kopen hè? Dochterlief gaat in het donkerblauw, leuk als mam dat ook heeft. Wat doe je eronder? Zwarte panty? @ mappel even kijken waar dat merk te koop is... @ Hysterisch Sorry..... mooie jurk op 1 detail na wat gewoon echt niet kan... die giga hoge insnede vanonder..... ikzelf heb maat 38 ongeveer.
Mamalicious heeft zo'n jurkje die je op verschillende manieren kan dragen. Mss is dat wat? Leuk riempje boven je buik, panty, leuke schoenen en klaar. Je kan die blijven dragen. Ik heb die een paar weken terug aangeschaft.
Ik heb een leuke zwarte jurk tijdje terug gekocht bij de prenatal, volgensmij was dat van noppies maar dat weet ik niet zeker. Beetje prijzig maar hij zit wel heerlijk.
Ik heb vorige week een super leuk jurkje van mamalicious gekocht. Ik ga ff een plaatje voor je zoeken
Deze! Super blij mee, vind m erg mooi. Prenatal - positiemode - Mama Licious - Mama-licious positie jurk Bekijk bijlage 363731
Mijn buik is rond de kerst nog niet zo groot. Ik had nog een leuk zwart jurkje van Supertrash liggen, zo een waarvan de top wijd (met bat-wings) is en het rokje wat strakker. Ik draag niet vaak jurkjes dus ik wilde niet direct iets nieuws kopen. Lange ketting erop en klaaaar.
Had ze laatst al ergens gepost, maar ik heb twee jurkjes op Asos besteld en ben verliefd, ze zijn zo mooi! Ze hebben een heel ruim assortiment En ook helemaal niet zo duur. Deze En deze