Mocht je daar nog zin in hebben natuurlijk! Ik krijg 20 december verlof en mijn man krijgt dan kerstvakantie. Ik ben dan ruim 36 weken zwanger. Wij gaan elk jaar een weekend weg naar Maastricht of België voor kerstmarkten en even qualitytime, omdat we allebei meer dan 55 uur per week werken en elkaar buiten vakanties om bijna niet zien. We werken in het weekend ook allebei. Maar ik merk nu vooral dat ik het helemaal niet meer volhoudt om een uur te lopen, laat staan te slenteren over een kerstmarkt. We hebben dus besloten om niet weg te gaan, maar 2 weken thuis zitten zie ik ook echt niet zitten. Want dan blijven we allebei aan het werk (eigen zaak). We willen gewoon leuke dingen plannen wat goed vol te houden is. Ik heb het niet over uit eten ofzo, want dat doen we al genoeg, maar echt een leuke dag die niet zoveel energie kost en heel goed is vol te houden voor hoogzwangeren.. Tips graag
Kun je niet gewoon een weekend weg gaan zonder dat je grote wandelingen gaat maken? Wij gaan straks ook een weekend naar Brugge en ik krijg last van m'n bekken bij langer dan een halfuur lopen. Daarom hebben we juist een lekkere luxe hotelkamer geboekt zodat ik lekker kan badderen. Kunnen we lekker uit eten, filmpjes kijken enzo..
Ja opzich is dat wel een leuk idee, alleen ik vind het altijd zo heeeeeeerlijk om lekker te wandelen over de kerstmarkt! Nu niet meer denk ik.. Maar ik denk erover na.. Ik denk dat het gewoon wat 'veel' is en ik er niet veel aan heb, aangezien mijn energie steeds minder wordt, lijkt me dat sonde van het geld... Maar een relax weekend.. saunatje misschien? Ja dat zal nog wel te doen zijn
En anders lekker weggaan, en dan van terasje naar terasje op de kerstmarkten slenteren? Gewoon op t gemakje? Ik kon ook niets meer op dat termijn hoor, ivm BI (lag ook al in het zhuis met hoge vliesscheur toen), maar wilde het wel erg graag nog. Anders leuke babyzaken bezoeken. Of wat ik leuk vind is Intratuin voor kerst enzo..maar dan moet je alsnog sjokken Is het ms toch leuk om een weekendje weg te gaan
Ik vond de sauna heerlijk! ech relaxen! alleen niet in het bubbelbad ivm infectie gevaar! en mocht je een hoge bloeddruk hebben wordt het ook niet aangeraden... Je kan ook nog een hotelletje erbij boeken.. ultiem relaxen! (vind ik dan haha)
Tja ik had rond die termijn nog wel een weekendje weggekunt.... Je kunt ook lekker smorgens lekker uitgebreid ontbijten, even de markt op, lekker ergens lunchen, lekker in bad (bubbelbad kan gewoon hoor! Alleen niet als je vliezen zijn gebroken) Even liggen desnoods, (met een hapje erbij) en dan lekker ergens eten (of eten laten bezorgen) en/of lekker ergens een drankje doen.... Zo lijkt het mij wel vol te houden hoor En ben je er lekker even uit, en heel veel lekker tijd saampjes zonder werk!
Een namiddagje naar de film, daarna samen eten? ik zou misschien ook een overnachtingetje boeken op hotel, je eens goed laten verwennen, uitgebreid tafelen, uitslapen, bubbelbadje, zwemmen... gaan (window)shoppen maar dan evt met een rolstoel? als je citytrip of stadsbezoek zou willen doen, kan je altijd op zo een tourbus springen (hop on hop off). die stopt op verschillende plaatsen in de stad, of je blijft er gewoon opzitten en zo zie je een groot deel van de stad met een minimum aan inspanning... Moest het zomer zijn zou ik zeggen: scootertje huren, jij achteraop en manlief je overal naartoe laten brengen Probeer er toch maar van te genieten: echte we-time inlassen, genieten van elkaar en die bolle buik !
Leuke workshop boeken! Zo'n creatief iets waarbij je in een lekkere stoel kunt gaan zitten en een (paar) uurtje(s) even lekker bezig bent!
Tourbus of ver rijden lijkt me geen goed idee als je al 36 weken bent. Ik heb afgelopen zaterdag mijn laatste lange (ruim een uur) autorit gemaakt. Naar mijn zus voor sinterklaasfeestje. Maar het ideale uitje is wel: Thermea 2000 (of soortgelijk relaxoord wat bij jou in de buurt ligt). Lekker de hele dag drijven En eventueel boek je er een hotelkamer bij. Met 34 weken ben ik een midweekje met het gezin naar Hof van Saxen geweest. Maar dat lijkt me zonder kinderen toch niet heel erg leuk, aangezien alles erg op kinderen gericht is. Wel heerlijk zwembad erbij.