Ik vroeg me af of er nog meer meiden zijn die ook zo'n last hebben van vermoeidheid? Ik ben mijn hele zwangerschap al moe, maar de laatste 2 wkn voel ik me alsof het leven uit me wordt weggezogen. Heb nergens zin in, kom nergens toe en wil het allerliefste door alles en iedereen met rust gelaten worden. Ook zitten tranen hoog en ben ik soms kribbig, s'avonds gaat t over het algemeen iets beter met me, waardoor ik me overdag zo'n aanstelster voel, herkennen jullie dit, of ben ik echt een watje? Nog 5 weken....
ja hoor hier nog eentje!!! ik ben het meeeer dan zat en zeg elke dag stiekem tegen de baby..lieffieee het is toch niet meer fijn daarbinnen? zo krap? hier staat je bedje dus je mag ook eerder komen hoor. tegen het einde van de middag ben ik zooo ontzettend moe dat ik er chagrijning van word en savonds lekker met mnj vriend tv kijken zit er al helemaal niet in want van dat lange zitten krijg ik nog ergere pijn in mn rug, vroeg op bed liggen vind hij maar niks dus meestal lig ik dan rond 8 uur op bed en hij zit dan binnen in zn uppie te kijken. soms kom tie wel bij me liggen tot ik slaap en dan gaat ie weer naar de woonkamer. maja het is niet anders we moeten nog maar even volhouden!
ik ben ook al heel mn zwangerschap erg moe, maar de laatste weekjes is het echt ontzettend vermoeiend. Op het werk val ik bijna in slaap op momenten, kan ni meer blijven zitten een hele dag op mn stoel, maar rondlopen is ook ni ideaal. 's Avonds in de zetel liggen daar geniet ik van, samen met mn ventje, vroeg in bed en dan denk ik : "oh mijn dag is alweer om en heb nix "productief" gedaan".. Ik kijk nu echt wel uit naar de komst van baby omda je ook ni weet wanneer hij/zij eraan komt hé!! Zo spannend.. Ik moet nu nog kleine drie weekjes op het werk volhouden (tenzij ik vroeger beval of course). Mss nog een geluk dat ik nog ga werken, anders lag ik gewoon de hele dag te niksen op de zetel!!
Oooh ik ben ook zó moe!!! En ben die hormonen ook helemaal zat! Ben in alles heel extreem: héél boos (ik noem het maar zwangerschapswoede!) of héél verdrietig of héél gelukkig! En soms wil ik dat iedereen me met rust laat en wil ik alleen maar slapen en andere dagen denk ik waarom komt er nu niemand bij me langs?? Zucht ik word ook moe van mezelf. Knuffies voor jullie!!
hey meiden Ik herken het moe zijn ook heel erg ! Heb soms voor m,n gevoel echt zuurstof tekort en begin dan half te hijgen van benauwdheid. (zonder dat ik me heb ingespannen, weird..) Hebben jullie ook dat je heel erg je best moet doen om lekker te zitten ? Niets zit meer goed , te hoog is vervelend , onderuit is weer te ver naar beneden...
ooww jaaa dat zuurstoftekort gevoel ken ik ook! ik moet niet eens proberen snel te lopen of een trapop te lopen wan tik val zo om. maar dat komt toch omdat je hart nu veel harder aan het werk is..zoeits kon ik me herinneren. en ik moet niet alleen mn best doen om lekker te zitten..liggen is een nog groter probleem!!!! als ik lekker achterover leun krijg ik pijn in mn rug dus ik heb altijd een kussentje in mn rug maaaaarrr dan kan ik mn hoofd nergens tegenaan steunen. als ik op bed lig kan ik niet normaal op mn zij liggen want de maagzuur dat dan naar bovenkomt is vreselijk! lijkt wel zwavel! iets hoger liggen daar word ik misselijk van. zuucchhtt niks is goed
Heel herkenbaar allemaal!! Ben ook zoooo moe... Hebben jullie ook last van warmte-aanvallen? Op dit moment heb ik er weer eentje bah.
Ik heb er ook last van hoor maar ik wil nog zoveel doen. Ook ben ik vaak chaga en huilen om niks. Soms denk ik dat mijn vriend het dan niet eens begrijpt. Zitten en liggen is ook mijn probleem wat een gedoe im lekker te liggen en dan draai je je een keer om in bed krijg ik een harde buik erg vervelend. Met als gevolg heel de nacht op 1 kant liggen en spierpijn aan je arm te krijgen Hebben jullie dat ook als je buiten wat langer loopt dat je buik hard word dat je even moet stoppen of heel langzaam moet lopen?
ik heb het ook helemaal gehad. Lig 's nachts steeds wakker dus ben overdag kapot, daarbij loopt mn zoontje van bijna 2 ook steeds te spoken en komt z'n bed uit overdag, waardoor ik 's middags ook niet lekker kan slapen. Dat benauwde heb ik ook, maar het schijnt ook dat je longinhoud met ongeveer een kwart afneemt omdat de baby zo hoog zit. Zo voelt het voor mij ook wel.. Pff, de baby mag wel komen hoor!
Sweet31, gelukkig dan ben ik iig niet de enige! En van dat stuk lopen herken ik ook... Maar dan moet je toch even rustiger aandoen hoor als je harde buiken krijgt... Ja en 's nachts in bed draaien is ook verschrikkelijk pijnlijk... Ik moet dan ook echt het hele gewicht van mijn meisje mee omdraaien haha.
Hahaha ja precies je draait dan voor 2 Nou nog even volhouden en dan hebben we de kleine in onze armen en kunnen we weer normaal in bed liggen draaien en alles waar we nu veel m oeite voro moeten doen. ik kijk er al erg naar uit hoor.
Heel herkenbaar! Sinds een paar dagen heb ik ook nergens zin in en ben ik doodmoe, 's avond in bed voel ik me dan ook een beetje schuldig omdat ik niet zo productief geweest ben en eigenlijk zou moeten genieten van mijn vrije tijd. Geen schoonmaak-aanvallen te bekennen hier! Ik begin mensen ook een beetje zat te worden, steeds weer staan ze onaangekondigd voor de deur om te kijken hoe het gaat of om een bakkie te doen. Natuurlijk allemaal hartstikke goed bedoeld, maar ik heb er gewoon even geen zin in.... Ik hou het nog wel even vol hoor, maar ik ben wel toe aan wat actie..... weer gewoon de trap op kunnen lopen zonder te hijgen als een molenpaard als ik boven ben, gewoon lopen ipv dat gewaggel.... Sterkte!!
Ik heb er vooral 's nachts last van, om gek van te worden!!! Linkerzij.... rechterzij..... zweetaanval....plassen.... nog maar een keertje linkerzij.... weer plassen.... pfff weer een uur voorbij
Hahaha (sorry dat ik lach hoor) maar zo gaat het dus idd!! En ik ben nog 'maar' 33 weken dus staat me nog wat te wachten...
Geeft niet hoor, ik probeer er ook maar een beetje om te lachen! Manlief vind het trouwens iets minder "leuk" op het moment..... Meneer doet geen oog dicht door mij en zit nu doodmoe op zijn werk. Tsja, eigen schuld
Hier nog een! Zo moe, down en emotioneel de afgelopen dagen. En wat is het dan heerlijk als manlief uit zijn werk komt(wat lijkt dat dan een lange werkdag...) en hem heerlijk te knuffelen. Die hormonen mogen van mij wel even op vakantie gaan...wat betreft die warmteaanvallen, pffff, net een sauna in je lichaam
Die warmte aanvallen heb ik ook ja, pfff Ik merk dat ik het werken nu zwaar begin te vinden en dan ook nog een klein mannetje thuis. Het is wel even heftig ja. ben benieuwd hoe het is als de kleine er eenmaal is!! Liefs
Ik ben blij dat mijn verlof in is gegaan. Pff de laatste twee weken had ik echt een indut moment om 3 uur. Ik kon nauwelijks mijn ogen openhouden. Slapen s'nachts gaat moeizaam, veel wakker, draaien, plassen en weer wakker, draaien en plassen. Pff ben blij als de nacht voorbij is. Ik probeer er om half 9 uit te gaan en vervolgens wat klusjes te doen. Na het middageten ga ik even een uurtje plat op bed. Dat adem te kort heb ik ook, dat is echt zo'n vervelend gevoel. Nou meiden nog even! Ik tel hard af nog 5 weken en 1 dag. haha
Ik heb sinds deze week ook verlof maar ik merk wel dat ik 's nachts slechter slaap door het middagdutje.. pff het is ook nooit goed he Hebben daar meer meiden last van?