Ik kom zo moeilijk in slaap.. Heb vaak van die rusteloze benen, en dat begint dan als ik net lekker lig! Verder ben ik niet echt moe en ben ik het nog helemaal niet zat, maar ik ben zo nieuwsgierig naar mijn kleintje!
Let's count down idd!! Die nachten zijn me ook erg bekend!! Hoewel ik wel nog "goed" slaap tussendoor, word ik ook geregeld wakker voor plas, zweet, gewicht draaien (lijkt wel een hele zware inspanning!). Wat Sam1986 zegt is me heeeeel herkenbaar: om 15u in de namiddag heb ik ook altijd een "klop" op het werk en moet ik moeite doen om mn ogen open te houden.. Ach ja, we gaan idd blij zijn als ons beebje er is, maar langs andere kant kunnen we nog beetje genieten van het wondertje in ons buikje hé..... (amai ben in een relativeringsdag precies haha )
Pff, ik ben ook echt kapot, zo moe, ik ben nu 35 weken(halleluja praise the lord). En wat ik al meer las, hitte aanvallen niet normaal zweten dat ik dan doe! en ook ademtekort. De baby is aan de grote kant en nog niet ingedaald dus ik mis echt longinhoud volgens mij. Ik kan alleen nog maar kaarsrecht zitten anders zit de kont van de baby tegen mijn ribben, op mijn rug liggen krijg ik het spaansbenauwd door het gewicht, op mijn buik gaat uiteraard ook niet meer en als ik op mijn zij lig, ligt mijn ribbenboog klem. En als ik eindelijk een beetje lig krijg ik last van rusteloze benen en moet ik weer opstaan. Jongens, jongens...ik lijk wel een klaagmuur haha, maar ja, tis toch echt zwaar nu hoor....die roze wolk wordt steeds lichter van kleur. Hoop dat hij of zij met 38 weken het welletjes vind daar binnen
Ohhhh......gelukkig wat ben ik blij zeg dat jullie allemaal het zelfde ervaren. Ben ik toch geen labiele doos. (Wat doe ik mezelf aan om dat te denken!) Alles wat jullie zeggen klopt: slecht slapen, plassen, plassen, plassen. Niet kunnen draaien in bed, maar als ik het niet doe, krijg ik pijn in mijn rug, maagzuur, warmteaanvallen, zweetaanvallen, huilaanvallen. Nergens zin in: idd waar blijft die nestdrang????? Heb nog een strijk van een dikke week staan! En al helemaal geen zin in mensen, zeker geen bemoeizuchtige (schoon)ouders, en afspraken. Nog 37 dagen..... Maar hij komt vast 2 weken eerder... (hoop, hoop...)
Ja ik ben heel erg moe het einde van de dag..Ook gewoon smiddags..Heb savonds altijd van die warmte-aanvallen..Heel erg irritant. Snachts er vaak af om te plassen..En niet kunnen draaien omdat er dan een pijnlijke druk daar beneden op komt te staan.. Heb het trouwens ook helemaal gehad..!! Van mij mag ze wel komen..Heb alles al klaar..Snap idd ook niet dat ze het in mijn buik lekker vind zitten haha helemaal geen ruimte..Buiten mijn buik heeft ze alle ruimte haha..die keuze was bij mij niet moeilijk geweest..hihi
Gefeliciteerd Mariss!!! Ik weet inmiddels dat het door bloedarmoede komt. (Hadden ze wel ff eerder voor mogen prikken.
Inderdaad van harte gefeliciteerd Mariss!!! Als ik het me goed herinner waren wij rond dezelfde datum uigerekend, maar hier zit de kleine meid (helaas) nog wel prima geloof ik. Moeheid bleek bij mij ook een oorzaak te hebben: te lage bloeddruk. Schijnt vaker voor te komen aan het einde van de zwangerschap (?).
@ Juli2009 Ja dank je! Klopt wij waren bijna tegelijk uitgerekend. Dat dacht ik ook dat de kleine meid wel goed zat in men buik, Maar daar kwam onverwachts verandering in Wie weet bij jou ook!