Heey dames, Ben nu 10 a 13 dagen overtijd (en 2 nega testen, 1e 1dag overtijd, 2e 7dagen overtijd)en heb al een hoop symptomen besproken en bij mezelf langs zien komen. Maar nu hebben mijn vriend en ik gister gewoon weer sex gehad, maar nu merkte mij vriend op dat ik aanzienlijk krapper ben vanbinnen. Nog meer dan gewoonlijk ook tijdens net voor de menstruatie. Ook is t allemaal heel erg gevoelig down there. Herkennen jullie dit?
Het kan inderdaad bij een zwangerschap horen omdat alles veel beter doorbloed is en opgezwollen. Misschien bloed laten prikken?
hoi denise. ik herken dat wel, mijn man zegt dat ook. inderdaad misschien bloed laten prikken. wel raar dat je zolang over tijd bent en geen positieve test heb. heb je dat wel vaker zolang over tijd?? succes
bij mij was dat een teken dat ik zwanger was. maarja dat is bij iedereen anders. merkte het zelf ook al dat het anders was. maar kan natuurlijk ook wat anders zijn
@babycomp dit is de eerste keer lang overtijd. In nov 2013 laatste pil op en een regelmatige cyclus gehad van ong 28 a 29 dagen. In dec 2013 was ik ook overtijd maar dat was 5dagen en dat kwam door ontpillen. Daar dus steevast 28 a29 dagen tot de laatste keer dan 20 mrt was. En ben t nu nog nie geweest. Blijf t maar raar vinden, van de week maar testje doen weer. En anders ha, want ik wil toch wel graag duidelijkheid.
Heb je misschien last van obstipatie? Dan kan er ook voor zorgen dat de boel daar krapper is binnen. De darmen worden er dan tegen aan gedrukt.
Ik zou een testje doen, en als die weer negatief is toch de HA bellen. Want zo lang overtijd vreemd hoor..
Bij mij is het allemaal wat krapper als ik net zelf ben klaar gekomen. Alsof alles og aangespannend is
Zometeen om 9.10u kan ik bij de ha komen. Pfff maak me ondertussen wel een beetje zorgen. Heb ook al weer de nodige tranen gelaten.
Terug van HA en test nog steeds negatief. Dok zegt kan uitblijven door stress of ontpillen of hormonale schommelingen. Ga er maarvanuit dat ik deze keer oversla en het volgende maand gewoon weer word. Hoefde me iig geen zorgen te maken nog.
Dat is balen dat je nog niet verder bent. Onzeker he dat wachten. Mijn menstruatie was voor ik mijn dochter kreeg heel erg onregelmatig. De ene maa d wel en dan weer niet. Dat ik zwanger van haar was wist ik ook mijn laatste menstruatie niet meer. Gelukkig is dat na haar bevalling 5 jaar terug weer goed gegaan en ben nu bijna een maand gestopt met de pil dus ben benieuwd of die van mij ook nog regelmatig is en blijft. Succes met afwachten