Gaat alles wel ok?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yonfi, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yonfi

Yonfi Lid

2 apr 2008
    27
    0
    0
    Hoi..

Ik ben as vrijdag volgens het boekje 8 weken zwnager. Ik heb volgende week al mijn eerste echo waar ik echt niet op kan wachten!
    Ik krijg alleen met de dag meer een onzeker gevoel. Ik merk namelijk helemaal niets van dat ik zwanger ben. Ik ben helemaal niet ziek of iets. Ik ben alleen iets meer moe (maar dat is niets vreemds voor mij) en verder heb ik een beetje een kort lontje. Maar na 3 positieve testen moet het toch wel ok zijn? Ik ben zo bang dat ik volgende week bij de echo niets te zien krijg ofzo..
    Ik heb overigens nog niets van bloedverlies gehad..

Edit moderator: verplaatst naar zwangerschap. Goed kijken waar je een vraag plaatst.

2. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Ik denk dat heel veel zwangere vrouwen, vooral de eerste 12 weken, heel onzeker zijn of alles wel nog goed is met de baby.
    Ik heb zelf ook niet zoveel symptomen en soms word ik daar ook wel eens onzeker van, maar we kunnen jammer genoeg niet anders dan afwachten en vertrouwen hebben in ons lichaam en de natuur.

Volgende week zal je zien dat alles vast wel goed is hoor !

groetjes, Vicky

3. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Ik denk dat heel veel zwangere vrouwen, vooral de eerste 12 weken, heel onzeker zijn of alles wel nog goed is met de baby.
    Ik heb zelf ook niet zoveel symptomen en soms word ik daar ook wel eens onzeker van, maar we kunnen jammer genoeg niet anders dan afwachten en vertrouwen hebben in ons lichaam en de natuur.

Volgende week zal je zien dat alles vast wel goed is hoor !

groetjes, Vicky

4. Yonfi

Yonfi Lid

2 apr 2008
    27
    0
    0
    Ja, misschien zit ik ook te zeuren en moet ik blij zijn dat ik nergens last van heb, maarja.. soms zou ik wat meer zekerheid willen hebben. Het is inderdaad niet anders als gewoon afwachten.

5. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Je zeurt helemaal niet hoor, en daarom bestaat gelukkig dit forum ;)
    Er is gewoon helemaal niets mis met het feit dat je je onzeker voelt.
    We hebben dit nl. zelf voor een groot deel niet in de hand. We kunnen wel opletten wat we eten of drinken, dat we niet teveel heffen, ... maar verder kunnen we niet echt veel doen.
    Je hoeft je dus helemaal niet schuldig te voelen dat je je onzeker voelt.
    Nadat de eerste 12 weken voorbij zijn zal je zeker en vast meer gaan genieten.

groetjes, Vicky

6. Sheri

Sheri Actief lid

31 jan 2008
    194
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan..

Deel Deze Pagina