Hey iedereen, Ik maak me wat zorgen. Daarstraks was er een feestje en mensen zeiden me dat ik het zeker niet lang meer ging volhouden omdat ik laag draag. Zelf zie ik het niet en ik heb echt druk op mijn ribben, volgens mij verloopt het wel goed. Ik moet wel zeggen dat ik snel last heb in onderbuik als ik te lang recht sta of te veel wil doen. Maar zo heeft iedereen toch wel iets, niet? Ik weet het nu niet goed. Ben wat ongerust nu. Wil het zeggen als je laag draagt, je te vroeg gaat bevallen? Bedankt allesinds!
Nee hoor geen zorgen maken Ik droeg ontzettend laag. Je zag eerst nog gewoon mn ribben, mn taille en daaronder kwam pas een ronde bol. Maar niet te vroeg bevallen
Mijn vorige begon ook met 29 weken met zakken en indalen. Ik heb tot 41 weken zwanger rondgelopen. Nu zit de kleine ook laag en heb ik weer het gevoel dat de indaling in gezet is. Schrik ook niet als je de komende weken wat persdrang gevoelens krijgt. Dat had ik ook bij mijn eerste en dat had denk ik ook met het indalen te maken. Voordeel van laag is ook dat je minder last hebt van benauwdheid en maagzuur.
Welnee wil niets zeggen onze 2e begon vanaf 26w al in te dalen. Vroeg, maar zegt volgens de vk niks over de verdere duur van de zwangerschap. Ik ben nu bijna 36weken zwanger wil trouwens ook niet zeggen dat je baby meteen ook vast ligt. Hier daalt ie steeds in, maar gaat tot op heden niet vastliggen. (ons eerste kindje ging ook steeds in en uit het bekken)
Ik draag ook sinds een week of 30 laag en kreeg ik ook zelfde opmerkingen. Hier is de baby ook vroeg ingedaald en vast. Sinds 20 wk echo ligt ze met dr hoofdje beneden. En tot op heden nog geen enkele teken van een bevalling
Hier ook zo'n 'lage' zwangerschap bij de 1e. Met 29 weken al ingedaald, maar ze heeft toch echt tot 38.6 gezeten. Ik vond het wel handig, daarvoor had ik last van mijn maag en kreeg ik weinig lucht, na het indalen was dat gelijk voorbij
Ik draag ook al sinds het begin zeer laag, en toch is er zelfs nog geen sprake van indaling. Heb wel een buikband om het gewicht wat op de vangen, want laag dragen vind ik geen pretje. Ook de buikbanden van positiekledij zaten al snel te strak...
Wat ben ik blij en opgelucht om dit te lezen! Heel erg bedankt! Mensen kunnen je toch wel dingen aanpraten waar je je nadien zo slecht over voelt en begint te piekeren.
Ik ben 20 weken en hier zit het kindje ook laag al 2 weken hoor zo liggen ze denk ik lekker hhaha hier ligt ze echt al met t hoofdje in mn bekken.
Ik draag al weken laag volgens menigeen, maar ze zit er nog steeds in hoor! Van mij mag ze nu toch wel gaan komen