Om het andere topic niet in de weg te zitten nog maar een ander topic over dit onderwerp. Voor de jongste kan ik wel wat bedenken, maar voor de oudste in groep 8… Ze hebben op deze school veel leerkrachten, maar ik ben specifiek op zoek naar iets leuks voor een juf die voor het eerst mama wordt en een meester die voor het eerst papa wordt. Iemand een leuke idee voor deze leerkrachten?
i Ik moest denken aan die rompertjes met 'mijn mama is de liefste' en mijn papa is de liefste -waarbij je dan zelf of je oudste - met textielschrift er heel netjes onderschrijft 'juf' of meester - maar dan moet je dus wél een basic betaalbaar rompertjes kunnen vinden met dit tekst. En díé kan ik nog niet vinden helaas. voor de juf: Fles alcohol vrije wijn met leuk persoonlijk etiket of voor beiden mogelijk: https://hunebedcity.nl/product/eerste-hulp-bij-opvoeden-koffer/ - maar dan zelf samengesteld - dus zo duur te maken als je zelf wil - hoewel dit natuurlijk wat leuker is als je het met wat mensen samen kunt doen. En dan iets van een tekst erbij van jullie eigen kind; iets in de trant van dat zij nu weg gaan - of het prima vonden dat ze op hen hun opvoedskills konden oefenen - maar dan in leuke bewoordingen uiteraard of voor de meester als je weet wat hij drinkt (bier of wijn) een flesje daarvan voor nu... en een blikje redbull (of iets dergelijks) voor later.
Leuke ideeën! Beiden hebben al met de klas gedeeld wat het gaat worden dus daar kunnen we ook wat mee. Ik zal Q eens vragen wat ze hier zelf leuk van vindt
Je kunt ook een wit rompertje kopen bij HEMA/zeeman oid en daar zelf de hele tekst op schrijven met textiel stiften. Heel leuk idee!