Geen blaasontsteking maar wat dan?

Discussion in 'Zwangerschap' started by jessy77, Feb 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Hallo dames,

Ik begin zo langzamerhand echt "depri" te worden :cry: Tijdje terug voor de zoveelste keer blaasontsteking. Netjes kuurtje afgemaakt en vandaag urine laten controleren. Ik had al het vermoeden dat het niet helemaal weg was aangezien ik vannacht geen oog dicht gedaan heb van de pijn maar toch blijft het frustrerend als dat idd ook bevestigd wordt. De assistente heeft met de ha overlegd omdat bleek dat er nog wat rode bloedlichaampjes in mn urine zaten en nog iets (kan even niet op de naam komen, geen eiwitten volgens mij). Nu moet ik morgen wat urine aan het ziekenhuis afgeven zodat ze deze op kweek kunnen zetten want dat er ergens een infectie zit is wel duidelijk alleen moet dus uitgezocht worden waar en wat voor een.

Ik probeer het allemaal heel luchtig op te vatten maar kan dit niet. Maak me eigenlijk best wel zorgen, vooral om het feit of de infectie gevolgen heeft voor mijn kindje. Ik zal dus af moeten wachten op de uitslag maar vroeg me af of er dames zijn die zoiets hebben meegemaakt en dat het achteraf toch nog mee bleek te vallen?

Liefs Jessy

2. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Hoi,

Ik zit momenteel ook in onzekerheid voor wat ik nou heb, geen blaasontsteking, maar wel een infectie! Mijn urine staat nu ook op kweek en mag morgen bellen voor de uitslag!
    Laat het wel weten als ik nieuws heb!
    liefs elies

3. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    wat voor versschijnselen hebben jullie als ik vragen mag?

4. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Hoi Elies,

Weet je al wat meer? Hoop voor je dat het allemaal meevalt!

Vandaag mijn urine ingeleverd dus nu maar afwachten! Hoe lang moest je wachten voor de uitslag eigenlijk? Ze hebben mij niet verteld (en heb er ook niet naar gevraagd, stom) wanneer ik kan bellen..

Liefs Jessy

5. jamy

jamy Actief lid

Aug 7, 2007
    125
    0
    0
    enschede
    hoi hoi.

Wat voor klachten hebben jullie als ik vragen mag?

6. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Zo veel klachten heb ik gelukkig niet, maar wel vervelend. Constante buikpijn, ook bij het lopen..Opstaan is een drama en s nachts omdraaien in bed..pfff..daar begin ik niet eens meer aan..

Liefs Jessy

7. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Hoi, vandaag de uitslag gekregen.
    Ik heb een coli-bacterie en heb een kuurtje gekregen.

Als je urine op kweek wordt gezet duurt dat 24 uur eer je de uitslag hebt, anders kan je gelijk de uitslag krijgen.

Mijn klachten zijn steken in mijn schede en een branderig gevoel onderin mijn buik... Verder geen klachten.

Share This Page