Week 38, misselijk, vaak naar toilet en duizelig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marieke1978, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Komt iemand de bovenstaande verschijnselen in deze periode bekend voor? Ik ben op alle zwangerschapsziektes nagekeken en ben kerngezond. Alleen zit ik de halve dag op toilet (klinkt smerig maar grote boodschap), ben om de haverklap misselijk en duizelig. Zonder dat ik wat noemenswaardigs doe eigenlijk....

Ik maak me zo het einde naderende, natuurlijk wel een beetje zenuwachtig voor de komst van de kleine man, maar niet overdreven.

Heb ook wel eens gehoord dat veel toiletgang kan betekenen dat je sneller gaat bevallen?! Of is dit weer bakerpraat ;)

Misschien herkent iemand zich hierin?!

Groetjes Marieke

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ik lees even met je mee hier precies hetzelfde ben al 4 keer geweest vandaag voor de grote boodschap ben ook duizelig en misselijk.....en ontzettend MOE.....ik lees dus mee....

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Heel herkenbaar... ;)

Heb weleens gehoord dat je lijf zich goed leeg wil maken voor de bevalling! Ik ben ook fervent aanhanger van activia geworden ( nu 2 halen 1 betalen bij AH). Wordt je stoelgang wel wat beter van!

En verder wachten wachten wachten....

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Volgens mij had ik dit een paar dagen of week voor de bevalling ofzo. (ik ben bevallen met 39w2d) Het is volgens mij wel een teken dat er wat gaande is....

Dus ik hoop voor jullie dat het einde bijna in zicht is haha.
    Ik was er toen wel aan toe, die laatste weken pfff
    Succes en laat het even weten!

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik heb afgelopen week ook veeeel betere stoelgang dan voorheen waar ik wel blij mee ben! :)

Moet idd ook meerdere malen per dag, maar er rommelt helaas nog nietss :(. Heb zo controle bij vk en ben morgen uitgerekend dus t is echt spannendd !!! :D

Zou de stoelgang dan betekenen dat de bevalling nadert??

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Oké, om even de vraag over de stoelgang te beantwoorden:
    JA, de dag dat ik weeën kreeg en mijn vliezen braken heb ik denk ik 5x op de pot gezeten voor nummer 2! Dus bij mij wat het een teken.

Betekend niet dat wanneer je meer activia drinkt de bevalling sneller komt, net als al die andere 'hulp'middeltjes.

Duizeligheid en misselijkheid herken ik niet, wel veel maagzuur, maar dat is 'normaal' voor de periode waar jij loopt.

Succes met de laatste loodjes!

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Troeltje,

heb ook niet gezegd dat door activia de bevalling eerder op gang komt, alleen dat daardoor de ontlasting wat beter wordt....

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ohh dan heb ik hem verkeerd begrepen, mijn excuus

9. Wendy123

Wendy123 Actief lid

26 mrt 2009
    109
    0
    0
    Visagist en gezischtsverzorgende maar nu vooral ma
    Ergens in Nederland
    ik had precies het zelfde als toen met justin en bij mij was het dan ook echt zo dat het een week of 2 heeft geduurt en toen ben ik bevallen ...
    ook nu weer een dikke week van dezelfde symptomen last van, en sinds gisteren mijn slijmprop kwijt.
    mss dat het nu ook wel weer betekent dat ik dan snel beval, of iig dat het eraan zit te komen.

hopelijk geld dat voor jullie ook!!! ik duim voor jullie.
    bij mij was het toen met mijn eerste zwangerschap echt zo dat de bevalling er aan zat te komen.
    en nu weer (denk ik)

succes meiden!

kus
    Wendy

10. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Ik had het vorige week een paar keer; vreselijk misselijk, last van mijn darmen, pijn in mijn buik en duizelig. Vocht hield ik al vast en tintelingen in mijn handen had ik al door het carpaal tunnel syndroom. Toevallig had ik het weer toen ik een afspraak had bij de verloskundige en daar bleek mijn bloeddruk veels te hoog en eiwit in mijn urine dus meteen naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek en dat bleek prima te zijn...
    Van het weekend toch weer misselijk maar gisteren was mijn bloeddruk weer normaal. Ik ben ook steeds meer en vaker moe.
    Ik begrijp dus niets van die misselijkheid om de zoveel dagen.

Deel Deze Pagina