Hallo ik heb even een vraag. Ik zal even bij het begin beginnen. 15 Januari was mijn eerste menstruatiedag. 2 weken later( dus vorige week) Kreeg ik een hevige pijn in mijn onderbuik. Het waren hevige pijnaanvallen, die na een tijdje weer weggaan en terugkomen. Tot de dag van nu heb ik nog steeds die pijn, maar ben sinds vandaag weer ongesteld geworden. Ik merk zelf dat mijn ongesteldheid veel minder is als gewoonlijk. Gewoonlijk is het de 1e dag van de menstruatie heel heftig.( veel bloedverlies + slijmvlies etc) Nu bloed ik af en toe een klein beetje en er zit geen slijmvlies bij, dus gewoon een beetje zuiver bloed. De hele dag heb ik heel weinig bloed verloren, terwijl het gewoonlijk de eerste dagen juist heel heftig is. Nu is het zo dat ik vorige week een paar keer sex heb gehad met mijn vriend ( dit was al nadat de buikpijn ontstaan was). Ik heb geen pillen geslikt en geen condoom gebruikt. Nu heb ik weleens gehoord dat er vrouwen zijn, die ongesteld zijn tijdens hun zwangerschap. Heb ik kans dat ik zwanger ben?( al hoop ik het wel ) Alvast bedankt voor de info.
Hoihoi, Ja er is een kans dat je zwanger bent. Vaak heb je ongeveer 2 weken na je menstruatie een eisprong deze kan gevoelig zijn (vaak zit de pijn dan aan een kant van je buik) een innesteling kan bloedverlies geven,dit is minder dan een menstruatie. Dus de mogelijkheid is er......wacht je volgende menses af, tel vanaf 15 jan. Word je niet ongesteld....doe dan eens een testje! Imke