Hallo dames, Op 13 januari werd ik eindelijk weer ongesteld na 51 dagen t/m 23 januari. Eerste 6 dagen vrij hevig bloedverlies en daarna licht, maar wel helderbloed. Dit heb ik al eens eerder gehad toen duurde het 14 dagen en leek maar niet minder te worden. Na een bezoek aan de huisarts heb ik toen een hormoonkuur gehad stopte het bloeden en had ik weer een nette cyclus. Tot afgelopen maand, al was het deze keer minder heftig en ik wilde niet weer een hormoonkuur. Op 24 januari meteen begonnen met ovulatietesten maar tot op heden gewoon omo wit of een tuurstreepje te zien. Frustrerend want ik heb wel steken/krampen thv mijn eileiders en waterige afscheiding. Gewoon door blijven testen tot ik wel een knaller heb? Temperatuur er ook bij, maar ook pas vanaf 24 januari mee begonnen (stom stom) Wat is jullie ervaring? Ook witte testen en uiteindelijk een knaller?
Ik had steeds witte testen, soms een tuurstreepje en opeens een knal test! Ik zou gewoon door blijven testen. Mijn laatste menstruatie dag was op 08/01 en mijn knal test op 20/01.
Oh super, voor jou nog even afwachten.. spannend! Fijn iig om te horen dat dat gewoon kan ik blijf netjes doortesten. Had jij ook steken/krampen terwijl de test omo wit bleef?
Meid, ik had echt die zondag nog helemaal NIETS, omowit, misschien een heel vaag tuurstreepje. De maandag daarna hartstikke positief en de dag daarna, dinsdag dus, echt een knaller. Gewoon vrolijk door blijven testen dus
Ja gewoon door testen! De piek komt vanzelf. Nou mijn spiraal is er vorige maand uit gehaald. En opeens werkt mijn lichaam voor mijn gevoel heel anders ,(ik ben 6 en een half jaar niet ongesteld geweest) vandaar dat ik met de testen aan de haal ben gegaan. Het enige wat ik merk is dat ik na mijn eiersprong ontzettend last krijg van pijnlijke borsten. En toevallig deed ik uit nieuwsgierigheid vorige week een ovulatie test die was helemaal wit (na de eiersprong) en vandaag weer en daar zag ik opeens een duidelijke streep op. Heel vreemd.
Je zit pas op dag 8 van je nieuwe cyclus? Dan is t niet gek dat je testen wit zijn. Je begint normaal met testen rond dag 10 en dan doortesten tot je een knaller hebt. Kijkende naar je cyclus zou je eisprong rond dag 14 zijn uitgaande vsn gemiddelden en de 2 lange cyclussen buiten gelaten. Dan diu je rond dag 12 een positieve test moeten hebben. In jouw geval zou ik gasn tempen idd met 2x zon uitschieter.
Ja gelijk heb je.. zo heb je een duidelijker beeld. Ik ben ook zo benieuwd wanneer ik een knaller heb.
Op 13 jan begon mijn menstruatie, die duurde t/m 23 januari dus volgens FF zit ik nu op dag 19. Ben begonnen met testen + tempen op 24 januari (dag 12)