Afgelopen week heb ik een zwangerschapstest gedaan. De test was licht positief, vanochtend weer getest en het was iets duidelijker geworden. Echter heb ik vandaag bloedverlies gekregen, eerst een beetje bloed met afvegen, nu kleine stolsels. Ik heb dus een vroege miskraam maar heb geen idee wat ik moet verwachten. Ik vind het best eng...
Weet niet exact hoelang ik zwanger ben/was, denk zo'n 4/5 weken. Pril in ieder geval. Ik heb geen krampen. Alleen licht bloedverlies met kleine vlokjes erin.
Bij een prille zwangerschap zal het over het algemeen mild verlopen en kun je het vergelijken met een iets zwaardere menstruatie. Overigens hoeft bloed niet altijd te betekenen dat het mis gaat. Het is echt 50/50. Je kunt over twee dagen een testje doen om te zien of deze lichter is geworden.
misschien bij je huisarts hcg laten vaststellen en dan 2 dagen later nog eens, als het goed aan het stijgen is hoeft het niet per sé mis te lopen. ik had op 5 weken wat bruinig verlies en 1.5 flinke krampen en mocht toen een echo laten nemen. toen zagen ze enkel een lege vruchtzak, maar dat zou normaal zijn op dat moment en die zag er heel normaal uit. helaas is het bij mij alsnog misgelopen een paar weken later maar het kan met bloedverlies alle kanten uit. enkel de bloedwaarden en een echo kunnen meer zekerheid geven.