Hoi meiden, Herkent er iemand deze situatie want ik snap er niets meer van en wil gewoon beetje duidelijkheid en rust in men hoofd... Afgelopen zaterdag was men nod. Vrij zeker van door de ovu testen en tempen. Zaterdag had ik een hoge temp dus ik deed een test. Het lijntje was zeer vaag (12 dpo, dan wordt ik altijd ongi). 2 dagen later weer een test nog steeds vaag, maar niet meer te missen. Vandaag (weer 2 dagen later) is de test negatief. Miss nog heeel ver in de verte iets te zien. Maar negatief. Andere test was ook negatief. Dus ik ga er van uit dat er iets niet helemaal is goed gelopen en zoals er hier wel eens wordt gezegd een vroeg miskraam. Deze middag dacht ik indd ja bloeding is gestart. Maar is nu al heel de namiddag niet meer dan slijm met wat roze in. Buiten in het begin dan was het heel even heftig. Maar was dus echt na half uur over en sinds dien wat rozig (oranje?) slijm. Wat is dit?? Herkent iemand dit? Ik kan niet ontkennen dat ik zeer teleurgesteld was/ ben. Alle hoop is weg. Maar wat is dit? Wil gewoon wat duidelijkheid. En niet nu een vage bloeding die niets zegt! Alvast bedankt als je men lange verhaal hebt willen lezen
Hoi muml, wat ontzettend klote zeg! Heb je een (licht) positieve test gebeurt er dit! Ik weet hoe t voelt heb ervaringen met een vroege miskraam, maar als t dan bij mij mis ging dat ging t ook binnen 2a3 uur onwijs bloeden en veel pijn wat niet meer stopte. Heb je last van krampen(gehad)? Acht de helaas alleen erg klein dat t nog goed kan gaan aangezien de test negatief is. Miss als t bloeden toch stopt je bloed laten testen? Sterkte!
Ja hoor. Ondertussen is het goed doorgebroken Wat een pijn. Toch bedankt om men verhaal te willen lezen.
Ohwww balen zeg . Hoop de komende ronde wel goed raak. Heb je eindelijk een licht positieve test gebeurt er dit. Snap dat je je rot voelt.