hoi dames, ik koop nu mijn haakgaren (bol van 50 gram) bij de action. nu kan ik die al even niet meer vinden. nu ben ik op zoek naar een alternatief. bij de action kost een bolletje 0.89 euro. ik weet dat er bij de zeeman en wibra ook is. maar niet de kleuren die ik wil. weet iemand waar ik goedkoop garen kan halen? online of in de winkel maakt niet zoveel uit. ik snap dat ik het niet zo goedkoop meer kan vinden maar ik vind 2 tot 2,50 echt te veel. het hoeft niet 100 procent katoen te zijn (dat was de action ook niet) alvast bedankt!!
Hier in de stad zit een naaimachine/brei/ hobby winkel. Daar zijn de bollen wol in verhouding even duur of zelfs goedkoper als bij de zeeman of wibra. De prijs is wel meer maar er zit ook veel meer looplengte op en ik vind de kwaliteit veel beter. Het pluist minder en blijft mooier in de was. Je kunt er voor 1 euro ook grote bollen kopen. Ik ben nu wel bezig met katoen dat is dan weer duurder (2,20 voor 210 meter looplengte) maar omdat het voor op babybed is wil ik zeker geen acryl of synthetische dingen ivm brandbaarheid.
nijntje bedankt voor je reactie. ik haak dingen op bestelling (sleutelhangers enz) daarvoor gebruik ik niet het dure katoen omdat de prijs dan vrij hoog word.
idd.. bij gewone hobby-wol winkels hebben ze ook goedkopere wol.. ze verkopen niet alleen maar de dure merken